1
Perioada de actualizare
de la 22.09.2020 16:58
până la 02.10.2020 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.10.2020 14:00
până la 12.10.2020 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 265 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 sept 2020, 16:58 - 2 oct 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 oct 2020, 14:00 - 12 oct 2020, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 5: Servicii de deservire tehnică a echipamentului de alimentare neîntreruptă cu energie electrică
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anna Sofronii
Telefonul de contact
022822348
Datele achizitiei
Data publicării
22 sept 2020, 16:25
Data ultimilor modificări
22 sept 2020, 16:58
Valoarea estimată (fără TVA)
265 000 MDL
Achizitii.md ID
21028545
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
14 oct 2020 16:44 - 31 dec 2020 16:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Planșetă de monitorizare CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Modul de baterii CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Placă de monitorizare IS-UNITY-DP CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Senzor de monitorizare a temperaturii CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Comutator Bypass CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
Servicii de deservire tehnică și control a stării tehnice a echipamentului modular de alimentare neîntreruptă cu energie electrică Liebert APM 60 KVA, inclusiv livrarea și schimbarea componentelor CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
7)
Denumirea
Modul de putere 30 KVA Hot-swap CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formularul duae.pdf formularul duae.pdf
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
22.09.20 16:58
documentatia de atribuire.pdf documentatia de atribuire.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia de atribuire
22.09.20 16:58
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
22.09.20 16:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"VEC" SRL

Preţul ofertei: 269 490 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor tehnice și de calificare minime obligatorii solicitate conform anunțului de participare și documentatiei de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări