1
Perioada de actualizare
de la 21.09.2020 13:09
până la 26.09.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.09.2020 10:00
până la 08.10.2020 10:00
3
Licitaţie
de la 09.10.2020 15:00
până la 09.10.2020 15:23
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 329 200 MDL
Perioada clarificărilor: 21 sept 2020, 13:09 - 26 sept 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 sept 2020, 10:00 - 8 oct 2020, 10:00
Începutul licitației: 9 oct 2020, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Procurarea echipamentului de bază, inclusiv servicii de montare și programare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Mitropolit Varlaam 63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Voinovan
Telefonul de contact
069287103
Datele achizitiei
Data publicării
21 sept 2020, 11:11
Data ultimilor modificări
23 sept 2020, 14:34
Valoarea estimată (fără TVA)
329 200 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
0,50 MDL
Achizitii.md ID
21028468
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Mitropolit Varlaam 63
Durata contractului
12 oct 2020 13:08 - 30 nov 2020 13:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Bunuri CPV: 32300000-6 - Receptoare de televiziune şi de radio şi aparate de înregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația de atribuire.doc
Documentele la ofertă
21.09.20 13:09
anunț_de_participare.docx
Documentele la ofertă
21.09.20 13:09
duae_model.doc
Documentele la ofertă
21.09.20 13:09
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
21.09.20 13:09
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Media Security

Preţul ofertei: 250 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde tuturor cerințelor din documentația de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MIXACON-LUX

Preţul ofertei: 309 900 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL Exterior

Preţul ofertei: 310 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Melitax-Grup SRL

Preţul ofertei: 318 999,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 339 642,28 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Modernizarea sistemului de supraveghere video Î.M.”Piața Centrală”
Data:
23 sept 2020, 14:34
Subiectul întrebării:
Documentatia indicata in anuntul de participare (punctul 8)
Întrebare:
La punctul 8 se indica descrierea criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție, mai jos in tabel la punctele 6 si 7 sunt enumerate 2 certificate ( 6. Certificat Sistemul de Management al Securității Informației ISO/IEC 27001:2013 / 7. Certificat Sistemul de Management al Calității ISO 9001:2015 ). Acestea pot fi obtinute doar prin aplicarea la un organ international de certificare si nu este reglementat de legislatia Republicii Moldova. Din cele stipulate mai sus, solicitam aceste 2 puncte sa fie excluse din caietul de sarcini.
Răspuns (24 sept 2020, 15:43):
Solicităm respectuos să prezentați oferta DVS conform cerințelor Anunțului de participare și caietului de sarcini.
Modernizarea sistemului de supraveghere video Î.M.”Piața Centrală”
Data:
23 sept 2020, 16:28
Subiectul întrebării:
Punctul 10 din caietul de sarcini
Întrebare:
Un sistem de supraveghere video poate contine mai multe tipuri de conectoare. De care sunt solicitate?
Răspuns (24 sept 2020, 15:45):
Sunt solicitate conectoare care din punct de vedere tehnic va fi posibil a le utiliza pentru înfăptuirea și punerea în aplicare a sistemului video conform anunțului de participare și caietului de sarcini.
Modernizarea sistemului de supraveghere video Î.M.”Piața Centrală”
Data:
23 sept 2020, 16:29
Subiectul întrebării:
Punctele 1, 2, 3 din caietul de sarcini
Întrebare:
Punctul 1 ( Recorder de rețea cu 16 canale ) nu este in concordanta cu punctele 2 si 3. "Recorder de rețea cu 16 canale" 3 bucati ar insemna un total de 48 canale, dar suma camerelor care urmeaza a fi conectate la sistem este de 55 bucati. Respectiv solicitam o clarificare in ceea cum urmeaza sa se conecteze 7 camere la sistem.
Răspuns (24 sept 2020, 15:47):
Anunțul de participare și caietul de sarcini a fost publicat pentru modernizare, fapt care vizează folosirea în continuare a unor mijloace tehnice instalate în prezent.
Modernizarea sistemului de supraveghere video Î.M.”Piața Centrală”
Data:
23 sept 2020, 16:29
Subiectul întrebării:
Punctul 11 din caietul de sarcini
Întrebare:
"HDD 8TB SkyHawk" - SkyHawk defineste un produs concret al unui producator. Solicitam redactarea acestui punct in sensul indicarii doar a parametrilor tehnici.
Răspuns (24 sept 2020, 15:48):
Solicităm respectuos să prezentați oferta DVS la acest produs.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări