+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 16.09.2020 14:26
până la 23.09.2020 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.09.2020 17:00
până la 01.10.2020 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 210 856,28 MDL
Perioada clarificărilor: 16 sept 2020, 14:26 - 23 sept 2020, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 sept 2020, 17:00 - 1 oct 2020, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de instalare a centralei termice pe gaz la gimnaziul D.Cantemir din s.Mîndrești r-nul Telenești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5825, MOLDOVA, Teleneşti, s.Mîndreşti, STR.EMINESCU 3 S.MINDRESTI
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
LUDMILA BOSII
Telefonul de contact
06974523
Datele achizitiei
Data publicării
16 sept 2020, 14:02
Data ultimilor modificări
16 sept 2020, 14:26
Valoarea estimată (fără TVA)
1 210 856,28 MDL
Achizitii.md ID
21028332
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5825, MOLDOVA, Teleneşti, s.Mîndreşti, STR.EMINESCU 3 S.MINDRESTI
Durata contractului
12 oct 2020 14:11 - 30 dec 2021 14:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de instalare a centralei termice pe gaz la gimnaziul D.Cantemir din s.Mîndrești r-nul Telenești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL AM SISTEME

Preţul ofertei: 799 196,64 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic preț
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DELTA FORTA SECURITATE

Preţul ofertei: 1 000 563 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Serpavis SRL

Preţul ofertei: 1 103 762,77 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări