1
Perioada de actualizare
de la 15.09.2020 09:13
până la 25.09.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.09.2020 09:00
până la 13.10.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 sept 2020, 9:13 - 25 sept 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 sept 2020, 9:00 - 13 oct 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Serviciil de elaborare a studiului de fezabilitate și elaborarea documentației de proiect pentru reconstrucția și modernizarea imobilului din str. Constantin Tănase nr. 9 și garajelor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Șargu-Rusu
Telefonul de contact
022823393
Datele achizitiei
Data publicării
15 sept 2020, 8:39
Data ultimilor modificări
15 sept 2020, 14:42
Valoarea estimată (fără TVA)
1 500 000 MDL
Achizitii.md ID
21028255
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
15 oct 2020 09:13 - 31 dec 2020 09:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Serviciil de elaborare a studiului de fezabilitate și elaborarea documentației de proiect pentru reconstrucția și modernizarea imobilului din str. Constantin Tănase nr. 9 și garajelor CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
15.09.20 09:13
fișa de date a achiziții.pdf fișa de date a achiziții.pdf
Documentele la ofertă
FDA
15.09.20 09:13
caiet de sarcini 2020 preliminar.pdf caiet de sarcini 2020 preliminar.pdf
Criterii de evaluare
Caiet de sarcini
15.09.20 09:13
anunt_de_participare.pdf anunt_de_participare.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
15.09.20 09:13
documentatia_standard_servicii.pdf documentatia_standard_servicii.pdf
Documentele la ofertă
Doc. standard
15.09.20 14:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INCP "Urbanproiect"

Preţul ofertei: 1 225 411 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Proiect-Design

Preţul ofertei: 1 490 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: OPERATORUL ECONOMIC INDEPLININDT TOATE RITERIILE DE CLIFICARE SI SELECTIE IMPUSE DE AUTORITATEA CONTRCTANTA
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări