1
Perioada de actualizare
de la 11.09.2020 13:34
până la 16.09.2020 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 16.09.2020 11:30
până la 25.09.2020 11:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 852 695,38 MDL
Perioada clarificărilor: 11 sept 2020, 13:34 - 16 sept 2020, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 16 sept 2020, 11:30 - 25 sept 2020, 11:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparaţie a drumului L530 R33- drum de acces spre s. Tălăești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Nincu, 126
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lupascu Simion
Telefonul de contact
068101202
Datele achizitiei
Data publicării
11 sept 2020, 13:29
Data ultimilor modificări
13 sept 2020, 11:57
Valoarea estimată (fără TVA)
852 695,38 MDL
Achizitii.md ID
21028170
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Nincu, 126
Durata contractului
28 sept 2020 11:15 - 31 dec 2020 11:15
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparaţie a drumului L530 R33- drum de acces spre s. Tălăești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt talaesti.pdf anunt talaesti.pdf
tenderNotice
4 file
13.09.20 11:33
Documentele lotului
duae modificat.doc
15 file
13.09.20 11:16
cs talaesti.pdf
1 file
13.09.20 11:33
documentatia_standard_lucrari.docx
39 file
13.09.20 11:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Trans Invest Group

Preţul ofertei: 787 957,99 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta SRL „Trans Invest Group” cu valoarea de 945 549,58 lei, inclusiv TVA, a fost determinată drept cîştigătoare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Arnit-Prim

Preţul ofertei: 843 373,83 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

I.M.Badprim SRL

Preţul ofertei: 855 895,48 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

VAR-IMP

Preţul ofertei: 872 126,78 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări