1
Perioada de actualizare
de la 11.09.2020 09:28
până la 18.09.2020 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 18.09.2020 08:30
până la 23.09.2020 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 78 266 MDL
Perioada clarificărilor: 11 sept 2020, 9:28 - 18 sept 2020, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 18 sept 2020, 8:30 - 23 sept 2020, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea lucrărilor de instalare a sistemei de aprovizionare cu gaze medicale (oxigen) pentru sala de operații mici si sala de ozonoterapie
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Luca Carageale, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iaşan Liliana
Telefonul de contact
022-74-19-16
Datele achizitiei
Data publicării
11 sept 2020, 9:25
Data ultimilor modificări
11 sept 2020, 9:33
Valoarea estimată (fără TVA)
78 266 MDL
Achizitii.md ID
21028140
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Luca Carageale, 2
Durata contractului
28 sept 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea lucrărilor de instalare a sistemei de aprovizionare cu gaze medicale (oxigen) pentru sala de operații mici si sala de ozonoterapie CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_lucrari.doc
Documentele la ofertă
anunt_lucrari.
11.09.20 09:28
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
11.09.20 09:28
documentatia_standard_lucrari.doc
Documentele la ofertă
documentatia_standard_lucrar
11.09.20 09:28
duae_lucrari .doc
Documentele la ofertă
duae_lucrari
11.09.20 09:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 82 092,09 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunderea cerintelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări