servicii de elaborare a SIA ”e-Dosar”
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
• Implementarea unui sistem modern de management al datelor şi al ciclului lor de viaţă, cu posibilitatea înregistrării şi afișării on-line în dinamica evoluției dosarului penal, inclusiv a detaliilor descriptive ale evenimentelor;
• Realizarea schimbului de informații în timp real pe timpul derulării anchetei penale, transmiterea operativă a informațiilor şi înregistrarea cronologică a acestora.
Prin implementarea aplicației se va asigura o platformă informatică ce va integra aplicații informatice prin care conducerea ministerului şi celelalte structuri ale MAI cu competenţe în gestionarea urmăririi penale, vor beneficia de:
• crearea unei baze de date la nivel central al MAI cu privire la evoluţia activităților de urmărire penală și stocare centralizată a documentelor procesuale în format electronic;
• implementarea unor instrumente de analiză şi evaluare care să permită realizarea operativă a unor sinteze şi rapoarte necesare fundamentării deciziei;
• elaborarea unor rapoarte predefinite periodice cu privire la evoluţia activităților pe dosarele penale sau a activităţilor în dinamica lor;
• planificarea judicioasă a resurselor umane şi materiale în procesul de planificare a activităților de urmărire penală şi implicit pe timpul derulării acestora;
• simplificarea procesului de jurnalizarea a datelor şi informaţiilor pe timpul desfăşurării activităților de urmărire penală;
• crearea unui mecanism flexibil pentru înregistrarea, stocarea şi arhivarea datelor şi informaţiilor, atât în ceea ce priveşte raportarea evenimentelor cât şi a documentelor aferente procesului penal şi management al acţiunilor.
(Descrierea detaliată a serviciilor este prezentată în documentul Termeni de Referință )
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Indrivo
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".