1
Perioada de actualizare
de la 07.09.2020 18:32
până la 17.09.2020 19:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.09.2020 19:00
până la 22.09.2020 19:30
3
Licitaţie
de la 23.09.2020 14:00
până la 23.09.2020 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 218 750 MDL
Perioada clarificărilor: 7 sept 2020, 18:32 - 17 sept 2020, 19:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 sept 2020, 19:00 - 22 sept 2020, 19:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Capela este formată din disc, calotă, clapă, bordură, cozoroc şi căptușeală termoizolantă matlasată/flis. Discul are formă eliptică ce acoperă partea frontală. Calota prevede o bordură în partea inferioară. Bordura reprezintă o fâșie îngustă, cu lățimea de 3 cm, care înconjoară perimetrul capului. Calota, discul și clapa sânt prelucrate cu căptușeală termoizolantă matlasată/flis. Clapa este montată pe perimetrul capelei până la punctele de fixare a cozorocului. Cozorocul este format din material plastic de 2-3 mm și acoperit cu țesătură de bază, matlasat pe toată suprafața, cu interval între cusături de 5 mm. Cocarda este brodată direct pe capelă cu ață kaki/olive cu contur de culoare neagră și are forma pajurii de pe emblema Armatei Naționale, cu dimensiunile de 65 mm x 45 mm. Capela va corespunde mostrei aprobate de către autoritatea contractantă.
Notă:
1. Cerințe către calitatea confecționării chipiului, după cum urmează: aspectul exterior conform modelului-etalon și mostrei aprobate de autoritatea contractantă, materiale auxiliare calitative conform fișei tehnice aprobate, confecționarea cusăturilor, nodurilor, tighelelor conform cerințelor documentației tehnice aplicabile în RM, modelului-etalon și mostrei aprobate de autoritatea contractantă.
2. La fiecare produs se va verifica respectarea modului de confecționare, respectarea dimensiunilor prevăzute în specificația tehnică precum şi similitudinea acestuia cu cerințele solicitate și modelul-etalon. Numărul punctelor într-un centimetru de tighel nu mai puțin de 4-5 (puncte) . Nu se permite ajustarea, tensionarea și răsucirea în exces a reperelor (ГОСТ 4103).
3. La echipamentul confecționat vor fi indicate: simbolurile de întreținere, marcare, anul producerii şi ambalare conform HG nr.1068 din 20.10.2000 despre aprobarea Regulamentului cu privire la recepționarea mărfurilor conform cantității și calității în RM.
4. Autoritatea contractantă solicită ofertanților să prezinte spre aprobare fișa tehnică a materialelor auxiliare pentru procesul de fabricare a produselor finite conform următoarelor cerințe:
- ață armată întărită cu împletitură din poliester 45LL, 21tex x 2 de culoare kaki/olive pentru cusături de îmbinare și garnisire;
- ață pentru brodarea pajurii de culoare kaki/olive conform cerințelor utilajului de brodat;
- cozoroc din plastic cu grosimea de 2-3 mm;
- căptușeală termoizolantă/flis cu densitatea 100 gr/m2;
6. Agenții economici participanți la licitația publică, sunt obligați:
- să aprecieze prețul serviciilor prestate doar după ce analizează modelul etalon și aprobă fișa tehnică a materialelor auxiliare;
- în cadrul procedurii de achiziție, în termen de 5 zile lucrătoare din momentul deschiderii ofertelor, să prezinte mostrele produselor finite confecționate din țesătura Prestatorului (țesătură satin cu desen camuflat), însoțite de documentația tehnică și tehnologică.
7. Ofertantul câștigători recepționează țesătura de bază de la Secția echipament a A.N.
8. Ofertantul câștigător răspunde pentru calitatea produselor livrate, în termenul de garanție de 1 (un) din data finalizării contractului. Autoritatea contractantă este în drept să solicite înlocuirea gratuită a cantităților de produse care nu se încadrează în termenul de garanție.
8. Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a efectua verificarea încadrărilor privind consumul materiei prime, totodată efectuarea verificărilor privind calitatea executării serviciilor la fluxul de producere, cât și să efectueze inspecții finale la livrarea fiecărei partide, urmând a lua măsuri necesare în cazul constatării neregularităților.
9. Autoritatea contractantă prezintă mărimile tipo-dimensionale la semnarea contractului.
10. Concomitent cu livrarea fiecărei partide de bunuri materiale se prezintă actul de croire, dar la livrarea ultimei partide se prezintă actul de croire şi rămășițele întregi de țesătură. La livrarea fiecărei partide de marfă prestatorul va prezenta şi tabelul cantităților pe mărimi tipo-dimensionale. Abateri de la procesul tehnologic şi înlocuirea materialelor auxiliare utilizate pentru confecționare nu se admit. Livrarea bunurilor confecționate se va efectua cu transportul Prestatorului la Secția echipament a A.N., situată pe str. Pietrarilor 3, mun. Chișinău. Termen de livrare - 01.11.2020 – 1000 unit, 25.12.2020 – 1500 unit.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Conovalova Olga
Telefonul de contact
022-25-21-49
Datele achizitiei
Data publicării
7 sept 2020, 18:21
Data ultimilor modificări
7 sept 2020, 18:32
Valoarea estimată (fără TVA)
218 750 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21027998
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Pietrarilor, 3
Durata contractului
6 oct 2020 18:00 - 30 dec 2020 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de coasere a capelei de iarnă cu desen camuflat cu cocardă brodată CPV: 98393000-4 - Servicii de croitorie
Cantitatea: 2500.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Criterii de eligibilitate
Documentul Unic de Achiziții European
7.09.20 18:32
Documentatia standard Documentatia standard
Model de сontract
Documentatia standard
7.09.20 18:32
Anunt de participare.semnat Anunt de participare.semnat
tenderNotice
Anunt de participare
7.09.20 18:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CASCOM-LUX

Preţul ofertei: 218 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta-cel mai mic preț
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări