1
Perioada de actualizare
de la 02.09.2020 17:25
până la 07.09.2020 17:30
2
Propunerea ofertelor
de la 07.09.2020 17:30
până la 11.09.2020 08:00
3
Licitaţie
de la 14.09.2020 13:00
până la 14.09.2020 13:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 39 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 sept 2020, 17:25 - 7 sept 2020, 17:30
Perioada de depunere a ofertelor: 7 sept 2020, 17:30 - 11 sept 2020, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Material MDF,cu peliculă de culoare arin, picioare metal, colțuri rotunjite
Masa D:1200x750x700 mm, material-laminat, culoarea șampanie, picioare metal culoare alba.
Banca D1200x320x450mm. (52 buc)
Școala Primară nr.82
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga Angela Chirița
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
2 sept 2020, 17:02
Data ultimilor modificări
3 sept 2020, 15:17
Valoarea estimată (fără TVA)
39 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21027852
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
21 sept 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Set p/u cantina: masă cu 2 bănci CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 26.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_0.doc
Clarificări pentru participanți
3.09.20 08:58
documentatia_standard_.docx
Documentele la ofertă
OE participanți citesc cu atenție documentele atasate AC solicită certificat de conformitate a bunului
3.09.20 08:58
anunt_de_participare - mobilă 2020 repetat.semnat (1).pdf anunt_de_participare - mobilă 2020 repetat.semnat (1).pdf
tenderNotice
ATENȚIE!!! Pentru fiecare bun descris mai sus să fie indicat prețul pentru fiecare unitate care sunt cu dimensiuni diferite (ANEXĂ SUPLIMENTARĂ, semnatur electronică) OE participanți citesc cu atenție documentele atasate AC solicită certificat de conformitate a bunului
3.09.20 15:17
Documentele lotului
set pentru cantină.jpg
2.09.20 17:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Taticol SRL

Preţul ofertei: 34 666,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic preț și corespunde cerințelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări