1
Perioada de actualizare
de la 02.09.2020 17:25
până la 07.09.2020 17:30
2
Propunerea ofertelor
de la 07.09.2020 17:30
până la 11.09.2020 08:00
3
Licitaţie
de la 14.09.2020 13:00
până la 14.09.2020 13:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 6 205 MDL
Perioada clarificărilor: 2 sept 2020, 17:25 - 7 sept 2020, 17:30
Perioada de depunere a ofertelor: 7 sept 2020, 17:30 - 11 sept 2020, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Fotoliu director
Fotoliu operator
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga Angela Chirița
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
2 sept 2020, 17:02
Data ultimilor modificări
3 sept 2020, 15:17
Valoarea estimată (fără TVA)
6 205 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21027852
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
21 sept 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
scaun pentru calculator, carcasă rotativă cu role. Tapițeria neagră, iar spatele cu plasă gri, care asigură o circulație excelentă a aerului. mecanismul TILT, care fixează înclinarea a șezutului și spătarului în poziția de lucru. CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
scaun elegant pentru calculator, spătar să fie din plasă diferite culori, fixează înclinarea șezutului și spătarului în poziția de lucru CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_0.doc
Clarificări pentru participanți
3.09.20 08:58
documentatia_standard_.docx
Documentele la ofertă
OE participanți citesc cu atenție documentele atasate AC solicită certificat de conformitate a bunului
3.09.20 08:58
anunt_de_participare - mobilă 2020 repetat.semnat (1).pdf anunt_de_participare - mobilă 2020 repetat.semnat (1).pdf
tenderNotice
ATENȚIE!!! Pentru fiecare bun descris mai sus să fie indicat prețul pentru fiecare unitate care sunt cu dimensiuni diferite (ANEXĂ SUPLIMENTARĂ, semnatur electronică) OE participanți citesc cu atenție documentele atasate AC solicită certificat de conformitate a bunului
3.09.20 15:17
Documentele lotului
fotoliu-de-birou-f-63 (3)-1200x1600.jpg
fotoliu operator
2.09.20 17:25
fotoliu-focus (2)-1200x1600.jpg
fotoliu p/u director
2.09.20 17:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Limani-Grup SRL

Preţul ofertei: 5 960 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic preț și corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări