3.Lucrări de schimbare parțială a ferestrelor și ușilor
până la 11.09.2020 09:16
până la 22.09.2020 10:16
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
anunt de participare lucrari de reparatie replanificare.pdf
anunt de participare lucrari de reparatie replanificare.pdf
ID: fcf9f893-a738-4ac7-990f-5ac2c71c2e03
tenderNotice
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: fcf9f893-a738-4ac7-990f-5ac2c71c2e03
Documentele la ofertă
-
schimbare usi ferestre caiet sarcini 1.docx
ID: 9b346bc8-0b2a-45ba-91aa-063a3ec7004c
Documentele la ofertă
-
schimbare usi ferestre caiet sarcini nr.3.docx
ID: 9b346bc8-0b2a-45ba-91aa-063a3ec7004c
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini lucrari de schimbare partiala a ferestrelor si usilor.pdf
caiet de sarcini lucrari de schimbare partiala a ferestrelor si usilor.pdf
ID: f4aed0cf-18ec-41d2-838e-b38cc13e2b11
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini nr. 3 geamuri si usi.pdf
caiet de sarcini nr. 3 geamuri si usi.pdf
ID: f4aed0cf-18ec-41d2-838e-b38cc13e2b11
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Vatel Prim