Selectaţi tipul procedurii
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
264 190,83 MDL
Perioada clarificărilor:
1 sept 2020, 13:29 - 7 sept 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
7 sept 2020, 14:00 - 11 sept 2020, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Mașini de numărat și banderolat bancnote
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
1 sept 2020, 13:29
Data ultimilor modificări
2 nov 2020, 16:23
Achizitii.md ID
21027809
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 2 - Mașini de banderolat bancnote
Buget: 171582.5 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Data:
7 sept 2020, 13:38
Subiectul întrebării:
service de curatenie in perioda Garantiei
Întrebare:
Кто, в каком режиме и на каких условиях будет делать ТО для запрашиваемого оборудования. Отдельный контракт или 18 месяцев ТО должны быть включены в стоимость при продаже?
Răspuns (7 sept 2020, 13:54):
Bună ziua,
Vă mulțumim pentru întrebarea acordată.
Vă informăm că, condițiile garanției sunt specificate în documentele atașate la procedură.
Totodată vă informăm că, echipamentul va avea minim 18 luni garanție iar condițiile garanției, ce include această garanție, le găsiți în documentele atașate. În cazul unor defecțiuni ce nu sunt incluse în documentația de atribuire, acestea se achită separat, fără încheiere de contract sumplimentar.
- Termen de garanție – 18 luni de la semnarea actului de primire predare.
Pe perioada de garanţie, Vânzătorul se obligă să asigure constatarea de defecţiuni în maxim 4 ore şi remedierea defecțiunii în maxim 7 zile lucrătoare de la data reclamării acesteia de către Cumpărător (în intervalul de timp 08:00 – 17:00, zile lucrătoare). Constatarea şi remedierea defecțiunii se va face la sediul Cumpărătorului, iar în cazul unor defecţiuni mai grave, echipamentele se vor transporta la sediul Vânzătorului de către acesta.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK