1
Perioada de actualizare
de la 26.08.2020 16:38
până la 10.09.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.09.2020 10:00
până la 01.10.2020 10:00
3
Licitaţie
02.10.2020 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 aug 2020, 16:38 - 10 sept 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 sept 2020, 10:00 - 1 oct 2020, 10:00
Începutul licitației: 2 oct 2020, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziţionarea serviciilor de modificare a Sistemului Informațional „Protecția Socială” al CNAS pînă la data 28 februarie 2021
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Donici Serghei
Telefonul de contact
+37322257681
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
1 sept 2020, 11:19
Valoarea estimată (fără TVA)
4 100 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
41 000 MDL
Achizitii.md ID
21027777
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Meduil de testare a Sistemului informațional ”Prestații Sociale”.
Durata contractului
2 oct 2020 03:00 - 28 febr 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de modificare a Sistemului Informațional „Protecția Socială” al CNAS pînă la data 28 februarie 2021 CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 17600.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
Documentația Standard LP mentenanța SI CNAS 2020 (2).semnat
Documentele la ofertă
Documentația Standard
26.08.20 16:38
Anunt Invitație modifisări SI PS CNAS modificat 25.08.20 (2).semnat
Specificaţie tehnică
Anunț Invitație
26.08.20 16:38
DUAE mentinanță 2020.semnat
Criterii de evaluare
DUAE
26.08.20 16:38
Anunt Invitație modifisări SI PS CNAS modificat 25.08.20 (3).semnat
Specificaţie tehnică
Anunș Invitație corectat
1.09.20 11:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T IT Services

Preţul ofertei: 3 895 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări