Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
25.08.2020 14:43
până la 31.08.2020 10:00
până la 31.08.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
31.08.2020 10:00
până la 02.09.2020 11:00
până la 02.09.2020 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
146 296,67 MDL
Perioada clarificărilor:
25 aug 2020, 14:43 - 31 aug 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
31 aug 2020, 10:00 - 2 sept 2020, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Rechizite de birou (repetare)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 aug 2020, 14:43
Data ultimilor modificări
26 aug 2020, 13:26
Achizitii.md ID
21027720
MTender ID
CPV
30192000-1 - Accesorii de birou
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Aţă nailon pentru dosare 20-30m
Buget: 8333.33 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 2 - Set aţă de cusut (alb, negru, verde, maro)
Buget: 25.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 6 - Ace de cusut set minim 8buc/set
Buget: 8.33 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 10 - Separator – index cifrat 1-31 din plastic colorat A4
Buget: 7300.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 12 - Ace cu cârlig pentru coaserea dosarelor cu mâner
Buget: 3750.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 14 - Suport rechizite de masă din metal, tip plasă cu 4 despărţituri, negru
Buget: 11000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 15 - Tablă de perete din plută 120x80 cm, ramă de aluminiu
Buget: 23000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 20 - Tub plastic pentru proiecte/desene L63-99 cm, D 7,5 cm
Buget: 166.67 MDL
Activ
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare rechizite de birou cvm repetat.semnat.pdf
anunt de participare rechizite de birou cvm repetat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunţ de participare
25.08.20 14:43
Data:
26 aug 2020, 13:26
Subiectul întrebării:
Perforator cu 4 orificii min 40 foi
Întrebare:
Vă rugăm să clarificați dacă aveți nevoie cu adevărat de un Perforator cu 4 orificii. Sau pentru 4 orificii, dar pentru un număr mai mic de foi, de exemplu 25 sau 30.
Sau, vă rugăm să indicați analogul prin care ați făcut solicitarea.
Deoarece Perforatoare corespunzătoare solicitării dvs. nu intră în bugetul menționat. Perforator cu 4 orificii cu o capacitate mai mare de 40 foi sunt clasificate de tip industrial.
Răspuns (26 aug 2020, 15:01):
Bună ziua. Confirmăm, că avem nevoie de perforator cu 4 orificii, minim 40 foi. Ca urmare a prospectării pieţii R. Moldova, astfel de bunuri se regăsesc în vînzare cu preţul cel estimat de Autoritatea contractantă. Considerăm, preţul estimat este corect.
Data:
26 aug 2020, 15:52
Subiectul întrebării:
Distrugătoare de hârtie „Shredder”
Întrebare:
Vă rog să-mi confirmaţi dacă este posibil să oferiţi Distrugătoare de hârtie „Shredder” de diferite modele (de exemplu, două ) sau aveţi nevoie fundamental de 6 piese de acelaşi tip?
Răspuns (26 aug 2020, 17:08):
Specificatiile tehnice la Distrugătoarele de hârtie „Shredder” propuse trebuie sa corespundă cu specificatiile tehnice solicitate de către Autoritatea contractantă. În propunerea financiară operatorul economic, trebuie sa idice un singur preț pe bucată și suma totală a lotului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK