1
Perioada de actualizare
de la 19.08.2020 15:55
până la 29.08.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.08.2020 09:00
până la 09.09.2020 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 100 540 MDL
Perioada clarificărilor: 19 aug 2020, 15:55 - 29 aug 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 aug 2020, 9:00 - 9 sept 2020, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de curățare cu autovidanja a colectoarelor de canalizare pluvială
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Gaja
Telefonul de contact
47-11-65
Datele achizitiei
Data publicării
19 aug 2020, 15:55
Data ultimilor modificări
20 aug 2020, 11:44
Achizitii.md ID
21027514
CPV
90470000-2 - Servicii de curăţare a canalelor de ape reziduale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
formulare.semnat.pdf formulare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
19.08.20 15:55
documentatia_standard_servicii modificat.semnat.pdf documentatia_standard_servicii modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
20.08.20 11:44
duae modificat.semnat.pdf duae modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
20.08.20 11:44
fișa de date modificat.semnat.pdf fișa de date modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
20.08.20 11:44
anunț de participare modificat.semnat.pdf anunț de participare modificat.semnat.pdf
tenderNotice
20.08.20 11:44
Data:
19 aug 2020, 17:23
Subiectul întrebării:
Documente de calificare
Întrebare:
Experienta similara ceruta de dvs pe ultimii 5 ani cu valoare cumulativa contravine art. 22 din legea 131/2015 care prevede: (2) În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de servicii, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea serviciilor ce urmează să fie prestate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele: a) lista principalelor servicii similare prestate în ultimii 3 ani, conţinînd valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Deci puteti cere experienta similara din ultimii 3 ani fara a specifica o valoare cumulativa sau minima. Veti schimba documentele de calificare conform legii sau este nevoie sa contestam documentatia?
Răspuns (20 aug 2020, 11:45):
Urmăriți modificările efectuate
Data:
22 aug 2020, 16:10
Subiectul întrebării:
Documentele de calificare!
Întrebare:
Buna ziua! Rugam sa ne explicati care au fost motivele pentru a exclude experienta similara?! Dat fiind faptul ca sunt niste lucrari foarte specifice! Conform clarificarilor anterioare Dvst nici nu ati facut referire la legea nr. 131 care prevede experieta similara pentru servicii de 5 ani (existenta unui contract in valoare de 75% din valoare viitorului contract sau suma tuturor contractelor executate in ultimul an de activitate mai mare decit valoarea viitorului contract). Referirile in clarificarile anterioare sunt pentru procurarea de bunuri . Va multumim anticipat.
Răspuns (24 aug 2020, 09:24):
Bună ziua. Dat fiind faptul că pe piața autohtonă se întrunesc un număr restrîns de operatori economici care prestează tipul dat de servicii și totodată reieșind din experiența licitației precedente, pentru a permite participarea mai multor operatori economici s-a decis de a exclude cerința dată
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.