1
Perioada de actualizare
de la 24.08.2020 16:31
până la 13.09.2020 09:58
2
Propunerea ofertelor
de la 13.09.2020 09:58
până la 24.09.2020 09:23
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 762 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 aug 2020, 16:31 - 13 sept 2020, 9:58
Perioada de depunere a ofertelor: 13 sept 2020, 9:58 - 24 sept 2020, 9:23
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații la clădirea administrativă (RAPO)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5600, MOLDOVA, Rîşcani, or.Rîşcani, str.Independenței, 44
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tasciuc Liliana
Telefonul de contact
025624845
Datele achizitiei
Data publicării
19 aug 2020, 11:09
Data ultimilor modificări
11 sept 2020, 9:58
Valoarea estimată (fără TVA)
762 000 MDL
Achizitii.md ID
21027496
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5600, MOLDOVA, Rîşcani, or.Rîşcani, str.Independenței, 44
Durata contractului
1 oct 2020 09:35 - 31 dec 2020 09:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații la clădirea administrativă (RAPO) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
2)_formular duae_aprobat din 30.06.2020.doc
Documentele la ofertă
Declarație pe propria răspundere a operatorului economic
24.08.20 16:31
anunț de paticipare - modificat.pdf anunț de paticipare - modificat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
11.09.20 09:35
documentația standard - modificat.pdf documentația standard - modificat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
11.09.20 09:35
caiet de sarcini nr.26 din 27.07.2020 - modificat.pdf caiet de sarcini nr.26 din 27.07.2020 - modificat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini pentru îndeplinirea lucrărilor solicitate de către autoritatea contractantă.
11.09.20 09:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INSTALVEST GRUP

Preţul ofertei: 586 012,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Preț cel mai scăzut și corespunde cerințelor de calificare solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL MVM SPERANTA

Preţul ofertei: 589 005,32 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări