1
Perioada de actualizare
de la 19.08.2020 09:31
până la 01.09.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.09.2020 10:00
până la 25.09.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 407 200 MDL
Perioada clarificărilor: 19 aug 2020, 9:31 - 1 sept 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 sept 2020, 10:00 - 25 sept 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot 1: (SP nr.1 IP Leova, SP nr.7 IP Hincesti ˝Bujor˝, SP nr.4 IP Leova ˝Sarata nouă˝, SP nr.2 IP Cahul ˝Zirnesti˝, SP nr.3 IP Leova ˝Sarateni˝): 50 300 MDL
Lot 2: SP nr. 3 IP Riscani ˝Costesti˝, SP nr. 5 IP Edinet ˝Fetesti˝, SP nr. 3 IP Edinet ˝Hincauti˝, SP nr. 5 IP Ungheni ˝Cetireni˝, SP nr. 4 IP Edinet ˝Zabriceni˝: 59 900 MDL
Lot 3 – Construcția clădirii pentru 3 subdiviziuni P+2E (mun. Chisinau, str. Bucuriei 14): 297 000,00
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nicu Belitei
Telefonul de contact
060111337
Datele achizitiei
Data publicării
19 aug 2020, 9:28
Data ultimilor modificări
19 aug 2020, 9:31
Valoarea estimată (fără TVA)
407 200 MDL
Achizitii.md ID
21027481
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Durata contractului
30 sept 2020 09:31 - 31 oct 2020 09:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de supraveghere tehnică (site supervision) conform regulilor PRAG CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
program.doc
Documentele la ofertă
19.08.20 09:31
dosar en.docx
Documentele la ofertă
19.08.20 09:31
experți cheie.doc
Documentele la ofertă
19.08.20 09:31
invitație.pdf invitație.pdf
Documentele la ofertă
19.08.20 09:31
formular de prezentare a ofertei.doc
Documentele la ofertă
19.08.20 09:31
cv pentru personal.doc
Documentele la ofertă
19.08.20 09:31
declarația.docx
Documentele la ofertă
19.08.20 09:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

II Savca Grigore

Preţul ofertei: 325 760 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC “TAUMATURG” SRL

Preţul ofertei: 325 760 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări