1
Perioada de actualizare
de la 18.08.2020 10:04
până la 28.08.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.08.2020 10:00
până la 08.09.2020 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 750 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 aug 2020, 10:04 - 28 aug 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 aug 2020, 10:00 - 8 sept 2020, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea și instalarea ascensoarelor la clădirea administrativă din Piața Marii Adunări Naționale, nr.1, mun. Chișinău

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Gorgos
Telefonul de contact
022250289
Datele achizitiei
Data publicării
18 aug 2020, 10:04
Data ultimilor modificări
27 aug 2020, 12:19
Achizitii.md ID
21027418
CPV
42400000-0 - Echipamente de ridicare şi de manipulare şi piese ale acestora
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
7. specificaţii tehnice.docx
Documentele la ofertă
18.08.20 10:04
3. documentatia standard p-u achizitionarea de bunuri.docx
Documentele la ofertă
18.08.20 10:04
6. specificații de preț.docx
Documentele la ofertă
18.08.20 10:04
fda.semnat.pdf fda.semnat.pdf
Documentele la ofertă
18.08.20 10:04
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
18.08.20 10:04
Data:
27 aug 2020, 12:19
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Caietul de Sarcini nu prevede lucrari de demontare. Este o omisiune sau ascensorul urmeaza sa fie montat intro mina noua ?
Răspuns (27 aug 2020, 20:13):
În caietul de sarcini la p.9,Specificația tehnică deplină solicitată,standarde de referință,mai jos după tabelul dat este stipulat că cheltuielile pentru demontarea utilajului vechi,montarea utilajului nou,testarea și perfectarea documentației necesare,coordonarea cu organele abilitate necesare pentru darea în darea în exploatare și punerea în funcțiune a ascensoarelor,înregistrarea la Agenția de supraveghere tehnică vor fi suportate de către agentul economic. La fel și în p.25 din anunțul de participare găsiți informația precum că livrarea,transportarea,demontarea,montarea ascensoarelor și predarea bunurilor testate,se va face din contul agentului economic cîștigător.Ascensorul va fi montat în locul celui demontat (vechi) Vă mulțumim pentru întrebare.
Data:
28 aug 2020, 09:47
Subiectul întrebării:
Вопрос
Întrebare:
сроки оплаты укажите где найти в тендерной документации. нигде не указаны сроки платежа за выполненные работы.
Răspuns (28 aug 2020, 09:58):
Termenul de achitare se vor stipula in contractul cu castigatorul licitatiei
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.