Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 12 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 aug 2020, 13:21 - 5 sept 2020, 15:02
Perioada de depunere a ofertelor: 5 sept 2020, 15:02 - 16 sept 2020, 15:02
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Recipiente din plastic cu capac, simple pentru alimente lichide cu capacitatea de 500 ml
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Veronica Andros
Telefonul de contact
022-264648
Datele achizitiei
Data publicării
17 aug 2020, 11:12
Data ultimilor modificări
3 sept 2020, 15:02
Valoarea estimată (fără TVA)
12 000 MDL
Achizitii.md ID
21027378
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Durata contractului
1 oct 2020 03:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Recipiente din plastic cu capac pt alimente lichide de 500 ml CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1500.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_0.doc
Documentele la ofertă
17.08.20 13:21
documentatia_standard licitatie deschisa.docx
Documentele la ofertă
3.09.20 11:18
anunt_de_participare modificat.docx
Documentele la ofertă
3.09.20 11:18
anunt_de_participare modificat.pdf anunt_de_participare modificat.pdf
Documentele la ofertă
3.09.20 15:02
documentatia_standard licitatie deschisa.pdf documentatia_standard licitatie deschisa.pdf
Documentele la ofertă
3.09.20 15:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM Becor SRL

Preţul ofertei: 11 250 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 19 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Ecochimie

Preţul ofertei: 53 250 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări