Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21027374
1
Perioada de actualizare
de la
17.08.2020 12:09
până la 01.09.2020 11:00
până la 01.09.2020 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
01.09.2020 11:00
până la 22.09.2020 11:00
până la 22.09.2020 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
4 532 210 MDL
Perioada clarificărilor:
17 aug 2020, 12:09 - 1 sept 2020, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
1 sept 2020, 11:00 - 22 sept 2020, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Echipamentului IT pentru necesitățile Proiectului nr. 609656-EPP-1-2019-1-MD-EPPKA2-CBHE-SP „Moldova Higher Education Leadership and Management / MHELM”, finanțat din cadrul programului ERASMUS+
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tinicu Vilena
Telefonul de contact
022 23-35-03 / 079379874
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
17 aug 2020, 12:09
Data ultimilor modificări
17 aug 2020, 14:00
Achizitii.md ID
21027374
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 3 - Lot 6 Cameră pentru video conferințe (ConferenceCam)
Buget: 44870.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 4 - Lot 8 Computer portabil Model 1 (Laptop Type 1)
Buget: 118900.0 MDL
Activ
Lotul nr. 5 - Lot 13 Imprimantă multifuncțională laser (Multifunctional black and white laser printer)
Buget: 77200.0 MDL
Activ
Lotul nr. 6 - Lot 9 Computer portabil Model 2 (Laptop Type 2)
Buget: 82710.0 MDL
Activ
Lotul nr. 7 - Lot 5 Tablă interactivă Model 2 (Interactive whiteboard Type 2)
Buget: 1047680.0 MDL
Activ
Lotul nr. 8 - Lot 7 Computer de birou tip All-in-One (Desktop Computer All-in-One)
Buget: 820710.0 MDL
Activ
Lotul nr. 10 - Lot 1 Panou interactiv (Interactiv flat panel display)
Buget: 1097650.0 MDL
Activ
Lotul nr. 11 - Lot 4 Prezidiu electronic/digital (Smart Podium)
Buget: 442680.0 MDL
Activ
Lotul nr. 13 - Lot 2 Tablă interactivă Model 1 (Interactive whiteboard Type 1)
Buget: 285000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
10.1 announcement of participation.semnat.pdf
10.1 announcement of participation.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
17.08.20 12:09
10. anunt_de_participare.semnat.pdf
10. anunt_de_participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
17.08.20 12:09
Data:
17 aug 2020, 14:00
Subiectul întrebării:
Certificatul de conformitate privind Sistemul de management al calității ISO9001
Întrebare:
Sa fie de la producator sau ofertant?
Răspuns (18 aug 2020, 11:10):
Bună ziua!
Certificatul de conformitate privind Sistemul de management al calității ISO 9001 trebuie să fie de la ofertant.
Data:
18 aug 2020, 08:11
Subiectul întrebării:
Instruire
Întrebare:
*Instruirea la locul de muncă pentru personalul operațional și
tehnic în utilizarea hardware-ului instalat* pentru tehnica interactivă trebuie sa fie autorizata (certificata) de MECC și ANACEC și daca da, atunci sa fie cu sau fara certificare.
Răspuns (19 aug 2020, 08:32):
Bună ziua!
Instruirea la locul de muncă pentru personalul operațional și tehnic în utilizarea hardware-ului instalat, pentru tehnica interactivă nu trebuie să fie autorizată (certificată) de MECC și ANACEC.
Data:
18 aug 2020, 08:31
Subiectul întrebării:
Servicii de instruire - corelare cantitativa
Întrebare:
La toate loturile unde *Ofertantul trebuie să ofere instruire la locul de muncă pentru personalul operațional și tehnic în utilizarea hardware-ului instalat.* se indica cantitatea de 1 instruire/Lot pentru toate *Bunurile furnizate trebuie livrate, instalate, montate, testate și configurate ...*, care sunt instalate la 7 Universitati.
Clarificati Va rog daca INSTRUIREA va fi organizata centralizat la UTM pentru o singura grupa cu potentialii utilizatori de la toate Universitatile, sau la *locul de munca ...* la fiecare Universitate.
Răspuns (19 aug 2020, 08:43):
Bună ziua!
Ofertantul trebuie să ofere instruire la locul de muncă pentru personalul operațional și tehnic în utilizarea hardware-ului instalat, pentru fiecare Universitate în parte.
Data:
25 aug 2020, 19:19
Subiectul întrebării:
Certificatul de conformitate privind Sistemul de management al calității ISO9001;
Întrebare:
Stimați Domni!
Consideram, ca prin solicitarea certificatului ISO9001 pentru ofertant, are loc promovarea/avantajarea unui număr restrâns de operatori economici, care pot întruni și asigura acest criteriu de calificare concret, cu limitarea participării largi a potențialilor operatori economici, ca exemplu companii ce nu sunt certificați in conformitate cu Sistemul de management al calității ISO9001, care nu este o certificare obligatorie impusa de LEGE Nr. 131 din 03-07-2015 privind achizițiile publice, ceea ce contravine in totalitate Principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice Articolul 7. din legea sus menționata.
Solicitam excluderea "Certificatul de conformitate privind Sistemul de management al calității ISO 9001 pentru ofertant", deoarece tot echipamentul ce urmează sa fie achiziționat este produs de către marii Producători/vendori de echipamente IT certificați conform Sistemul de management al calității ISO 9001
Va multumim!
Răspuns (26 aug 2020, 09:07):
În conformitate cu prevederile alin. (1), lit. d) art. 22 din Legea 131/2015, în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de bunuri, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de cantitatea şi de complexitatea bunurilor ce urmează să fie furnizate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, certificate sau alte documente emise de organisme abilitate în acest sens, care să ateste conformitatea bunurilor, identificată clar prin referire la specificaţii sau standarde relevante. Totodată, conform art.23 al Legii 131/2015, în cazul în care autoritatea contractantă solicită prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atestă faptul că operatorul economic respectă anumite standarde de asigurare a calităţii, aceasta trebuie să se raporteze la sistemele de asigurare a calităţii, bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, sau la standarde internaționale pertinente, emise de organisme acreditate. În continuare la alin. (2) se statuează că în conformitate cu principiul recunoaşterii reciproce, autoritatea contractantă are obligaţia de a accepta certificatele echivalente emise de organismele stabilite în statele membre ale Uniunii Europene. În cazul în care operatorul economic nu deţine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractantă, aceasta din urmă are obligaţia de a accepta orice alte certificări prezentate de operatorul economic respectiv, în măsura în care acestea confirmă asigurarea unui nivel corespunzător. Astfel, Autoritatea contractantă va ține cont și va accepta certificate emise de organisme acreditate, care asigură un nivel conform, raportat la sisteme de asigurare a calității, cel puțin echivalent standardului ISO9001.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK