1
Perioada de actualizare
de la 17.08.2020 10:13
până la 27.08.2020 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.08.2020 14:00
până la 07.09.2020 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 238 608,34 MDL
Perioada clarificărilor: 17 aug 2020, 10:13 - 27 aug 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 aug 2020, 14:00 - 7 sept 2020, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 2: Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru licențele CommVault
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anna Sofronii
Telefonul de contact
022822348
Datele achizitiei
Data publicării
17 aug 2020, 9:45
Data ultimilor modificări
17 aug 2020, 10:13
Valoarea estimată (fără TVA)
238 608,34 MDL
Achizitii.md ID
21027362
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
9 sept 2020 10:02 - 31 dec 2020 10:12
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru licențe soluției software de backup Simpana CommVault pentru 9 TB CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_formular.pdf duae_formular.pdf
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
17.08.20 10:13
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
17.08.20 10:13
documentatia de atribuire.pdf documentatia de atribuire.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia de atribuire
17.08.20 10:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 238 608 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatoriii privind obiectul achiziției.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări