1
Perioada de actualizare
de la 14.08.2020 14:05
până la 26.08.2020 10:50
2
Propunerea ofertelor
de la 26.08.2020 10:50
până la 31.08.2020 02:20
3
Licitaţie
de la 01.09.2020 15:00
până la 01.09.2020 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 21 762,99 MDL
Perioada clarificărilor: 14 aug 2020, 14:05 - 26 aug 2020, 10:50
Perioada de depunere a ofertelor: 26 aug 2020, 10:50 - 31 aug 2020, 2:20
Începutul licitației: 1 sept 2020, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Rechizite de birou, conform cerințelor din fisierul atașat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfănt, 83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Psenitchi Olesea
Telefonul de contact
060666618
Datele achizitiei
Data publicării
14 aug 2020, 13:52
Data ultimilor modificări
14 aug 2020, 16:25
Valoarea estimată (fără TVA)
21 762,99 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
87,05 MDL
Achizitii.md ID
21027321
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfănt, 83
Durata contractului
1 sept 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 51.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
invitatie concurs rechizite.pdf invitatie concurs rechizite.pdf
tenderNotice
Invitatie concurs rechizite
14.08.20 14:05
Documentele lotului
rechizite si mat. calcul.xls
Specificații al rechizitelor de birou
14.08.20 14:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 13 425 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic a propus cel mai mic preţ şi oferta corespunde cerinţelor indicate în specificaţia şi cerinţa din invitaţia la concurs.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 13 430 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 13 430,65 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Rechizite de birou
Data:
14 aug 2020, 14:57
Subiectul întrebării:
Ora si data
Întrebare:
Rog sa modificati ora si data depunerii ofertei conform programului de lucru a majoritatea ofertantilor: Simbata-duminica - zi libera; ora de lucru 17 sau 18 !!
Răspuns (24 aug 2020, 10:50):
Va informam ca termenul a fost modificat in sistem si aceasta intrebare nu trebuia sa apara.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări