1
Perioada de actualizare
de la 17.08.2020 12:05
până la 27.08.2020 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.08.2020 00:00
până la 06.09.2020 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 375 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 aug 2020, 12:05 - 27 aug 2020, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 aug 2020, 0:00 - 6 sept 2020, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Procurarea a câte un laptop pentru instituția de învățământ primar și secundar din raionul Hîncești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str. M.Hâncu, 126, et. 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Hincesti Directia Invatamant
Telefonul de contact
026923776
Datele achizitiei
Data publicării
10 aug 2020, 19:36
Data ultimilor modificări
25 aug 2020, 18:01
Valoarea estimată (fără TVA)
375 000 MDL
Achizitii.md ID
21027140
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str. M.Hâncu, 126, et. 4
Durata contractului
11 sept 2020 12:05 - 31 dec 2020 12:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Laptop CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri_tic_17082020.signed.pdf documentatia_standard_bunuri_tic_17082020.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard privind realizarea bunurilor
17.08.20 12:05
duae nou_tic_17082020.signed.pdf duae nou_tic_17082020.signed.pdf
Documentele la ofertă
FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
17.08.20 12:05
anunt_de_participare_tc_17082020.pdf anunt_de_participare_tc_17082020.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
17.08.20 12:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 398 375 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Depunerea unei singure oferte calificate și conformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări