1
Perioada de actualizare
de la 10.08.2020 16:34
până la 20.08.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.08.2020 10:00
până la 01.09.2020 10:00
3
Licitaţie
de la 02.09.2020 15:00
până la 02.09.2020 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 379 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 aug 2020, 16:34 - 20 aug 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 aug 2020, 10:00 - 1 sept 2020, 10:00
Începutul licitației: 2 sept 2020, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

,,Lucrări de reparație capitală a unor porțiuni de drum str.Colhozului (pînă la biserică) L-300m, str.Școlii L-300m, str.Ion Soltîs L-500m din s.Corjova, rul Dubăsari”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4501, MOLDOVA, Dubăsari, s.Corjova (r-l Dubăsari), str.Țărmului 2 b
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oprea Sergiu
Telefonul de contact
024852222
Datele achizitiei
Data publicării
10 aug 2020, 16:13
Data ultimilor modificări
10 aug 2020, 16:34
Valoarea estimată (fără TVA)
3 379 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
13 516 MDL
Achizitii.md ID
21027131
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4501, MOLDOVA, Dubăsari, s.Corjova (r-l Dubăsari), str.Țărmului 2 b
Durata contractului
3 sept 2020 16:34 - 30 dec 2022 16:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
,,Lucrări de reparație capitală a unor porțiuni de drum str.Colhozului (pînă la biserică) L-300m, str.Școlii L-300m, str.Ion Soltîs L-500m din s.Corjova, rul Dubăsari” CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1100.0
Unități de măsură: Kilometru; mie metri
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Clarificări pentru participanți
10.08.20 16:34
duae nou.doc
Documentele la ofertă
10.08.20 16:34
documentatia_standard_lucrari.docx
Documentele la ofertă
10.08.20 16:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Group One SRL

Preţul ofertei: 3 365 663,71 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A fost propus prețul cel mai scăzut.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CREDO INDUSTRY

Preţul ofertei: 3 542 483,78 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări