1
Perioada de actualizare
de la 07.08.2020 15:58
până la 22.08.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.08.2020 10:00
până la 01.09.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 35 500 MDL
Perioada clarificărilor: 7 aug 2020, 15:58 - 22 aug 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 aug 2020, 10:00 - 1 sept 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Taburete cu carcasă metalică
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
79632128
Datele achizitiei
Data publicării
7 aug 2020, 15:42
Data ultimilor modificări
17 aug 2020, 8:44
Valoarea estimată (fără TVA)
35 500 MDL
Achizitii.md ID
21027064
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
14 sept 2020 15:48 - 31 dec 2020 15:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Taburete cu carcasă metalică. Dimensiuni: 440x300x300 mm. Distanţa între picioare: 350 mm. Şezut: Placaj lăcuit, minim10 mm Baza scaunului:cadru din ţeavă metalică de 25x25x1,2 mm, vopsit gri, suporturi din plastic care acoperă complet deschiderile ţevii. Livrarea: 300 buc. or. Bălţi, 126 buc. s. Varniţa CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 426.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare mobilier fmp 11.08. (1).semnat.pdf anunt de participare mobilier fmp 11.08. (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunţ de participare
12.08.20 09:31
documentatia standard ld mobilier fmp.docx
Documentele la ofertă
Documentaţia standard
12.08.20 09:31
duae_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
17.08.20 08:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Hiperteh

Preţul ofertei: 39 618 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IPC ICAM

Preţul ofertei: 46 860 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări