1
Perioada de actualizare
de la 07.08.2020 16:16
până la 17.08.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.08.2020 12:00
până la 28.08.2020 08:00
3
Licitaţie
01.09.2020 13:37
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 216 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 7 aug 2020, 16:16 - 17 aug 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 aug 2020, 12:00 - 28 aug 2020, 8:00
Începutul licitației: 1 sept 2020, 13:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Prezentarea planului de
mentenanță anual recomandat de producător;
Prezentarea certificate de la producător ce permit ofertantului executarea lucrărilor propuse;
Curățare și lubrifiere părți mecanice și contacte de înaltă tensiune;
Reparații dispozitiv la solicitarea instituției;
Timpul intervenției max 24 ore, timp intervenție telefonică max 1 oră;
Alte lucrări de mentenanță recomandate de producător;
Eliberarea rapoartelor la finele fiecarei lucrări, indicând starea dispozitivului și ce s-a facut.
Mentenanța anuală va fi efectuată după restabilirea funcționalității dispozitivului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Balan
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
7 aug 2020, 15:27
Data ultimilor modificări
7 aug 2020, 16:16
Valoarea estimată (fără TVA)
216 666,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 166,67 MDL
Achizitii.md ID
21027061
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
31 aug 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Mentenanța anuală SIEMENS Artis Zee Floor CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi chirurgical
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_servicii.semnat.pdf documentatia_standard_servicii.semnat.pdf
Criterii de evaluare
documentatia_standard semnat
7.08.20 16:16
documentatia_standard_servicii.docx
Criterii de evaluare
documentatia standard
7.08.20 16:16
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae.semnat
7.08.20 16:16
anunt de participare.semnat (2).pdf anunt de participare.semnat (2).pdf
tenderNotice
anunt de participare.semnat
7.08.20 16:16
duae.doc
Documentele la ofertă
duae
7.08.20 16:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM Vivamed International SRL

Preţul ofertei: 202 460 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul și oferta corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări