Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21027012
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 676 633 MDL
Perioada clarificărilor:
6 aug 2020, 16:57 - 17 aug 2020, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor:
17 aug 2020, 11:30 - 28 aug 2020, 8:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Reconstrucția holului IMSP IMU (intrarea din str.București)
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art.71 alin.(1) lit.b) al Legii privind achizițiile publice nr.131/2015 și pct.150 subpct.1 al HG nr.669 din 27.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziţiile publice de lucrări, se anulează procedura de achiziție din motiv că numărul de candidați care intrunesc cerințele de calificare și selecție este mai mic decât numărul mimim prevăzut pentru procedura dată de achiziție.
Data anulării
9 sept 2020, 12:15
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
6 aug 2020, 16:57
Data ultimilor modificări
9 sept 2020, 12:15
Achizitii.md ID
21027012
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - 1.Reconstrucția holului IMSP IMU (intrarea din str.București)
Buget: 1676633.0 MDL
Anulată
Data:
10 aug 2020, 11:54
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Incarcati va rog caietul de sarcini si in format WORD
Răspuns (10 aug 2020, 12:01):
caiet de sarcini (format WORD)
Data:
10 aug 2020, 11:59
Subiectul întrebării:
caietul de sarcina
Întrebare:
nimeni nu e obligat sa incarce caietul de sarcini in word, d-vstra trebuie sa lucrati dupa documentele oferite de autoritatea organizatoare
Răspuns (10 aug 2020, 12:07):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK