1
Perioada de actualizare
de la 05.08.2020 08:54
până la 10.08.2020 07:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.08.2020 07:00
până la 13.08.2020 07:00
3
Licitaţie
de la 14.08.2020 15:18
până la 14.08.2020 15:37
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 41 667 MDL
Perioada clarificărilor: 5 aug 2020, 8:54 - 10 aug 2020, 7:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 aug 2020, 7:00 - 13 aug 2020, 7:00
Începutul licitației: 14 aug 2020, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Plapuma din silicon antialergic (105 x 140)cm, înveliş: bumbac 100 % ,color (deschis), umplutura: fibra siliconica antialergica
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga Angela Chirița
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
4 aug 2020, 17:12
Data ultimilor modificări
5 aug 2020, 16:54
Valoarea estimată (fără TVA)
41 667 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
416,67 MDL
Achizitii.md ID
21026914
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
17 aug 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Plapuma din silicon antialergic (105 x 140)cm, înveliş: bumbac 100 % ,color (deschis), umplutura: fibra siliconica antialergica CPV: 39500000-7 - Articole textile
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_0.doc
Documentele la ofertă
5.08.20 08:54
documentatia_standard_.docx
Documentele la ofertă
35. 35. Alte informații relevante: Evaluarea va fi efectuată: pe fiecare Lot în parte, livrarea și descărcarea se face de către agentul economic la fiecare instituție împarte cu cantitatea calculată pentru o sigură etapă.Bunurile produse în condiții de fabrică, de calitate bună. Operatorul economic clasat pe locul I, II și III în termen de 3 zile va prezenta următoarele documente pe suport de hârtie cu ștampilă umedă sau electronică: 1) Certificat de conformitate la set de lenjerie și a plapumei/ raportul de încercări a țeseturii din care este confecționată lenjeria. 2) Certificat de atribuire al contului bancar 3) Dovada înregistrării persoanei juridice 4) Informații generale despre participant 5) Document în original eliberat de participant cu privire la asigurarea livrării şi descărcării bunurilor. 6) Mostre- Prezentarea mostrelor timp de 48 de ore după deschiderea ofertelor primilor 3 OFERTANȚI 7) Livrarea şi descărcarea se face de către agentul economic la fiecare instituţie împarte conform cantității solicitate-
5.08.20 16:54
anunt_de_participare - for modificat 05 august.semnat (1).pdf anunt_de_participare - for modificat 05 august.semnat (1).pdf
tenderNotice
bumbac densitate țesăturii 140-165g/m2 NOTA: Evaluarea va fi efectuată: setul de lenjerie pe Lot întreg, 35. Alte informații relevante: Evaluarea va fi efectuată: pe fiecare Lot în parte, livrarea și descărcarea se face de către agentul economic la fiecare instituție împarte cu cantitatea calculată pentru o sigură etapă.Bunurile produse în condiții de fabrică, de calitate bună. Operatorul economic clasat pe locul I, II și III în termen de 3 zile va prezenta următoarele documente pe suport de hârtie cu ștampilă umedă sau electronică: 1) Certificat de conformitate la set de lenjerie și a plapumei/ raportul de încercări a țeseturii din care este confecționată lenjeria. 2) Certificat de atribuire al contului bancar 3) Dovada înregistrării persoanei juridice 4) Informații generale despre participant 5) Document în original eliberat de participant cu privire la asigurarea livrării şi descărcării bunurilor. 6) Mostre- Prezentarea mostrelor timp de 48 de ore după deschiderea ofertelor primilor 3 OFERTANȚI 7) Livrarea şi descărcarea se face de către agentul economic la fiecare instituţie împarte conform cantității solicitate-
5.08.20 16:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Anghel-Lux

Preţul ofertei: 29 999 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S.R.L. NALAD-CA-COMERŢ

Preţul ofertei: 30 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Jorj-tex

Preţul ofertei: 39 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: SRL,,Jorj-Tex’’-oferta fiind clasată pe locul III în SIA ”RSAP” a fost desemnată câştigătoare , Operatorul Economic a respectat cerințele solicitate. Documentul Unic de Achiziții European nr. 72 din 30.06.2020 -Operatorul Economic la prezentat pe suport de hârtie la data de 15.08.2020 nr. 01-8/372a.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

SARM SA

Preţul ofertei: 43 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări