1
Perioada de actualizare
de la 04.08.2020 13:36
până la 14.08.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.08.2020 10:00
până la 25.08.2020 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 786 743,84 MDL
Perioada clarificărilor: 4 aug 2020, 13:36 - 14 aug 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 aug 2020, 10:00 - 25 aug 2020, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de curățenie pentru 4 luni (01.09.2020 – 31.12.2020) ale anului 2020
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Ignatiuc
Telefonul de contact
022269454
Datele achizitiei
Data publicării
4 aug 2020, 13:36
Data ultimilor modificări
13 aug 2020, 17:59
Achizitii.md ID
21026889
CPV
90910000-9 - Servicii de curăţenie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae 2020.signed.pdf duae 2020.signed.pdf
Documentele la ofertă
4.08.20 13:36
duae 2020.docx
Documentele la ofertă
4.08.20 13:36
anexa nr. 2.docx
Documentele la ofertă
4.08.20 13:36
anexa nr. 2.signed.pdf anexa nr. 2.signed.pdf
Documentele la ofertă
4.08.20 13:36
documentatia standard servicii.docx
Documentele la ofertă
4.08.20 13:36
anexa nr. 1.signed.pdf anexa nr. 1.signed.pdf
Documentele la ofertă
4.08.20 13:36
anexa nr. 1.docx
Documentele la ofertă
4.08.20 13:36
anexa nr. 3.signed.pdf anexa nr. 3.signed.pdf
Documentele la ofertă
4.08.20 13:36
anexa nr. 3.docx
Documentele la ofertă
4.08.20 13:36
Data:
13 aug 2020, 17:59
Subiectul întrebării:
întrebarea
Întrebare:
1. Punctul 6 din criteriile de calificare , Minim 3 ani de experienta specifica in prestarea serviciilor similare - va rugam careva clarificari in privinta termenului de executare a contractului este obligariu ca contractul executat sa fie pentru o perioada de 3 ani sau oricare contract executat din ultimii 3 ani? 2. Anunt de participant Punctul 5 Declarație pe proprie răspundere privind asigurarea cu personal. Explicati: trebuie să specificam numărul de persoane pentru a efectua contractul sau numărul de persoane rămîne la alegerea agentului economic după regulamentul intern al companii? 3. Specificați graficul de munca saptamanal MS si Back office (exemplu: Luni-Mercuri sau Luni-Sambata) și orele pentru fiecare birou? (Anexa 1) 4. Punctul 1 din Anexa 3 Precizați programul de lucru a pestarii serviciilor de curatenie comform graficul între orele 6.00-20.00? Va fi mai mult de opt ore pe zi? 5. Punctul 1 din Anexa 3 Care este metoda de acces în sediul încaperii: de la 06:00 pînă la 8:00, de la 17:00 pînă la 20:00? 6. Care este perioada exactă pentru articolul „la necestatea”? (O dată pe lună sau mai mult)
Răspuns (14 aug 2020, 09:56):
1) Răspuns: Autoritatea contractantă va accepta un contract pentru perioada de 3 ani sau mai multe contracte executate în ultimii 3 ani, care cumulativ constituie minim 36 luni consecutive, privind prestarea serviciilor similare. 2) Răspuns: Conform pct. 5 din Anunțul de participare, operatorul economic va prezenta o declarație pe proprie răspundere privind asigurarea cu personal suficient pentru executarea contractului de achiziție, conform caietului de sarcini. Nu este necesar să specificaţi numărul de personal deţinut, ci doar să asiguraţi cu personal suficient pentru prestarea calitativă a serviciilor acordate. 3) Răspuns: Conform pct. 1 din Anexa nr. 3, curățenia se va face conform graficului întocmit şi coordonat cu conducătorul fiecărei subdiviziuni teritoriale, între orele 06:00 și 20:00, de luni până sâmbătă. 4) Răspuns: Prestarea serviciilor se fa efectua conform graficului intern întocmit și coordonat cu conducătorul fiecărei subdiviziuni teritoriale, iar serviciile vor fi prestare în intervalul orelor 06:00 – 20:00. Totodată menţionăm că, programul de lucru nu va depăși 8 ore pe zi. 5) Răspuns: Accesul în sediile ASP va reieși din graficul stabilit și coordonat în prealabil cu conducătorul subdiviziunii teritoriale. 6) Răspuns: „La necesitate” vor fi efectuate serviciile care depind de factorii meteorologici (tunsul ierbii, evacuarea frunzelor, evacuarea zăpezii).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.