1
Perioada de actualizare
de la 04.08.2020 15:11
până la 09.08.2020 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.08.2020 16:00
până la 13.08.2020 16:00
3
Licitaţie
de la 14.08.2020 15:00
până la 14.08.2020 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 79 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 aug 2020, 15:11 - 9 aug 2020, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 aug 2020, 16:00 - 13 aug 2020, 16:00
Începutul licitației: 14 aug 2020, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Piese de schimb pentru calculatoare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tabunscic Tatiana
Telefonul de contact
022/250-231
Datele achizitiei
Data publicării
4 aug 2020, 11:01
Data ultimilor modificări
5 aug 2020, 17:48
Valoarea estimată (fără TVA)
79 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
79 MDL
Achizitii.md ID
21026872
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Durata contractului
24 aug 2020 14:52 - 30 dec 2020 14:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piese de schimb pentru calculatoare CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 302.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae consumabile 2020.pdf duae consumabile 2020.pdf
Documentele la ofertă
4.08.20 15:11
anunț de participare consumabile 2020-1.pdf anunț de participare consumabile 2020-1.pdf
tenderNotice
5.08.20 17:48
documentatia standard consumabile 2020-1.pdf documentatia standard consumabile 2020-1.pdf
Documentele la ofertă
5.08.20 17:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 52 930 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 56 127,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 80 913,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În urma examinării și evaluării ofertelor depuse în cadrul procedurii grupul de lucru a decis să desemneze câștigător operatorul economic ce a corespuns cerințelor, ”ACCENT ELECTRONIC” SRL.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări