Achiziţie publică
21026759
Rechizite de birou conform necesitaților sediului Directiei Cultura și subdiviziunele sale, BM BP Hasdeu și filialele sale
1
Perioada de actualizare
de la 30.07.2020 16:24
până la 31.07.2020 16:30
până la 31.07.2020 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 31.07.2020 16:30
până la 02.08.2020 16:30
până la 02.08.2020 16:30
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
192 000 MDL
Perioada clarificărilor:
30 iul 2020, 16:24 - 31 iul 2020, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor:
31 iul 2020, 16:30 - 2 aug 2020, 16:30
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Rechizite de birou conform necesitaților sediului Directiei Cultura și subdiviziunele sale, BM BP Hasdeu și filialele sale
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bucuresti 68
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 iul 2020, 16:05
Data ultimilor modificări
30 iul 2020, 16:58
Valoarea estimată (fără TVA)
192 000 MDL
Achizitii.md ID
21026759
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bucuresti 68
Durata contractului
4 aug 2020 16:22 - 30 dec 2020 16:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou conform necesitaților sediului Directiei Cultura și subdiviziunele sale, BM BP Hasdeu și filialele sale
CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou
Cantitatea: 14591.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunț, invitație de participare,rechizite de birou, 2020.pdf
anunț, invitație de participare,rechizite de birou, 2020.pdf
Documentele la ofertă
Rechizite de birou conform necesitaților sediului Directiei Cultura și subdiviziunele sale, BM BP Hasdeu și filialele sale
30.07.20 16:24
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Lindo SRL
Preţul ofertei:
178 391,50 MDL
Statut:
Învingător
învingător
03.08.20 09:03
Motivul: învingător
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
1.08.20 12:00
Data deschiderii:
2.08.20 16:30
Propunere financiară
Data încărcării:
1.08.20 12:00
Data deschiderii:
2.08.20 16:30
Propunere financiară
Data încărcării:
1.08.20 12:00
Data deschiderii:
2.08.20 16:30
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK