Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 128 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 30 iul 2020, 9:46 - 3 aug 2020, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor: 3 aug 2020, 13:30 - 6 aug 2020, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a încăperilor din incinta clădirii administrativă a IGC din str. Gh. Asachi, 65 a
Informația despre anulare
Motivul anulării

Potrivit 669/2016 pct.150. Autoritatea contractantă, din proprie iniţiativă, precum şi la solicitarea Agenţiei, în urma controlului efectuat, va anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de lucrări, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări, în următoarele cazuri:

1) nu există cel puţin trei ofertanţi, care au întrunit condiţiile de calificare stabilite;
Data anulării
6 aug 2020, 15:48
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciobanu
Telefonul de contact
078882830
Datele achizitiei
Data publicării
30 iul 2020, 9:46
Data ultimilor modificări
6 aug 2020, 15:48
Achizitii.md ID
21026734
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.