1
Perioada de actualizare
de la 29.07.2020 11:24
până la 08.08.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.08.2020 10:00
până la 20.08.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 47 089,15 MDL
Perioada clarificărilor: 29 iul 2020, 11:24 - 8 aug 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 aug 2020, 10:00 - 20 aug 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Хлеб и хлебобулочные
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7401, MOLDOVA, Taraclia, or.Taraclia (r-l Taraclia), Taraclia, str. Lenin, 128
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Лупов Вячеслав
Telefonul de contact
0294 24397
Datele achizitiei
Data publicării
29 iul 2020, 10:26
Data ultimilor modificări
29 iul 2020, 11:37
Valoarea estimată (fără TVA)
47 089,15 MDL
Achizitii.md ID
21026667
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7401, MOLDOVA, Taraclia, or.Taraclia (r-l Taraclia), Taraclia, str. Lenin, 128
Durata contractului
1 sept 2020 10:38 - 31 dec 2020 11:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
белый хлеб нарезной упакованный CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 3143.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
булочка сдобная в ассортименте CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 196.0
Unități de măsură: Kilogram
3)
Denumirea
хлеб ржаной нарезной упакованный CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1434.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AO IUGINTERTRANS

Preţul ofertei: 52 318,81 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Соответствуют документы
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări