1
Perioada de actualizare
de la 28.07.2020 16:05
până la 07.08.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.08.2020 09:00
până la 18.08.2020 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 350 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 iul 2020, 16:05 - 7 aug 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 aug 2020, 9:00 - 18 aug 2020, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de dezvoltare şi suport software pentru „1C:Contabilitate”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
28 iul 2020, 16:05
Data ultimilor modificări
6 aug 2020, 12:01
Achizitii.md ID
21026644
CPV
72261000-2 - Servicii de asistenţă pentru software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
28.07.20 16:05
anexa.signed.pdf anexa.signed.pdf
Documentele la ofertă
28.07.20 16:05
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
28.07.20 16:05
anexa.docx
Documentele la ofertă
28.07.20 16:05
documentatia standard licitatie servicii.docx
Documentele la ofertă
28.07.20 16:05
Data:
6 aug 2020, 12:01
Subiectul întrebării:
Intrebari neclare
Întrebare:
Agentia Servicii Publice Direcţia statistică, raportări și achiziţii electronice POSTOLACHI Natalia sef directie MALAI Ruslan, Director ASP De la Mirovov Alexandru Director “Skysoft” SRL Buna ziua, Pentru a putea estima volumul serviciilor furnizate, trebuie să înțelegeți care este produsul software instalat. Mai jos sunt descries intrebari necesare. Cerem sa fie raspuns in forma scrisa sau pentru economisirea timpului putem sa ne deplasam la oficiul dvs. pentru analiza directa a bazei de date test și primirea raspunsurilor pe loc. Intrebarile: 1. Câți utilizatori lucrează în baza de date 1C? 2. Câți utilizatori au nevoie de asistență? 3. În ce format este instalată baza de date 1C: fișier sau server 1C? 4. Aveți o licență pentru 1C Server? 5. Aveți licențe de utilizator 1C? 6. Ce fel de licențe aveți instalate: hardware sau software? 7. Ce versiune a platformei de contabilitate 1C ați instalat? 8. Cine a fost dezvoltatorul original al produsului dvs. software, de la cine ati cumpărat prima versiune a produsului software? 9. Ce versiune folosește configurația? 10. Codul de configurare este sursa deschisă a programei? 11. Dacă aveți un sistem de gestionare a bazelor de date, dacă da, care dintre ele? 12. Ce plan de conturi: buget sau comercial? 13. Care sunt standardele pentru contabilitatea dvs. financiară? 14. Folosiți conturi care nu sunt prevăzute de standardele naționale? 15. Vă rugăm să prezentati planul de conturi utilizat de dvs. în format 1C în format de fișier Excel? 16. Cu ce software client este compatibilă configurația? 17. Cu ce sisteme se petrec schimbările de date și în ce format? 18. Sunt utilizate baze de date distribuite? 19. Se utilizează in configurație modurile de control al blocării datelor? 20. Ce forme sunt utilizate: obisinuite sau coordonate (“Управляемые формы”)? 21. Se folosesc ferestre modale? 22. Ce parametru utilizați în proprietatea de configurare: „Modul de compatibilitate cu interfața”? 23. In configurația dvs. este o defalcare a obiectelor în subsisteme și există roluri corespunzătoare? 24. Pentru o evaluare mai corectă, vă rugăm vizual (fără a copia informații), trăiți pe exemplul unei baze de date de testare, consultați: A. structura de configurare; B. codul inițial al programului; C. Sau dacă este imposibil de organizat o demonstrație vizuală, vă rugăm să ne informați într-o formă de modificare a numărului de obiecte din configurație: • nomenclatoare, documente, registre de acumulare, registre de informații, registre contabile, registre de calcul, rapoarte? • Vă rugăm să începeți verificarea conform etapelor: Configurator - Meniu „Configurare” - „Verificare configurație”. Bifati casetele conform imaginii de mai jos. • Sistemul va afișa un raport privind starea configurației și erorile acestora. El nu este un secret comercial și nu conține date cu caracter personal, vă rugăm să ne trimiteți raportul pentru analiză; 25. În cazul unui raport necorespunzător și a unei întreținerii neprofitabile a configurației dvs. actuale 1C, sunteți gata (gratuit) să schimbați configurația și să efectuați lucrări la suportul contabil în noua configurație? 03August 2020 MIRONOV Alexandr, administrator
Răspuns (7 aug 2020, 08:57):
1 Câți utilizatori lucrează în baza de date 1C? - 100 2 Câți utilizatori au nevoie de asistență? - 15 3 În ce format este instalată baza de date 1C: fișier sau server 1C? - Server 1 C 4 Aveți o licență pentru 1C Server? - Da 5 Aveți licențe de utilizator 1C? - Da 6 Ce fel de licențe aveți instalate: hardware sau software? - 7 Ce versiune a platformei de contabilitate 1C ați instalat? - 8.3 Întreprindere 8 Cine a fost dezvoltatorul original al produsului dvs. software, de la cine ati cumpărat prima versiune a produsului software? - Ce aveți în vedere. Programul a fost procurat și instalat de către distribuitorul oficial. 9 Ce versiune folosește configurația? - Vedeţi răspunsul la p.7 10 Codul de configurare este sursa deschisă a programei? - Ce aveți in vedere? 11 Dacă aveți un sistem de gestionare a bazelor de date, dacă da, care dintre ele? - Vedeţi răspunsul la p. 3. Baza de date 12 Ce plan de conturi: buget sau comercial? - Comercial 13 Care sunt standardele pentru contabilitatea dvs. financiară? - Standarde Naţionale de Contabilitate Ordinul nr.118/2013 MF 14 Folosiți conturi care nu sunt prevăzute de standardele naționale? - Nu 15 Vă rugăm să prezentaţi planul de conturi utilizat de dvs. în format 1C în format de fișier Excel? - Planul de conturi conform ordinul MF nr. 119/2013 16 Cu ce software client este compatibilă configurația? - Ce aveți in vedere? 17 Cu ce sisteme se petrec schimbările de date și în ce format? - servicii.fisc.md (Declaratia electronica, E-Factura), internetbanking (extrase bancare, dispozitiile de plata) 18 Sunt utilizate baze de date distribuite? - Vedeţi răspunsul p.11 19 Se utilizează în configurație modurile de control al blocării datelor? - Ce aveți in vedere? 20 Ce forme sunt utilizate: obişinuite sau coordonate (“Управляемые формы”)? - Coordonate 21 Se folosesc ferestre modale? - Ce aveți in vedere? 22 Ce parametru utilizați în proprietatea de configurare: „Modul de compatibilitate cu interfaţa”? - Ce aveți in vedere? 23 În configurația dvs. este o defalcare a obiectelor în subsisteme și există roluri corespunzătoare? - Ce aveți in vedere? 24 Pentru o evaluare mai corectă, vă rugăm vizual (fără a copia informații), trăiți pe exemplul unei baze de date de testare, consultați: A. structura de configurare; B. codul inițial al programului; C. Sau dacă este imposibil de organizat o demonstrație vizuală, vă rugăm să ne informați într-o formă de modificare a numărului de obiecte din configurație: • Nomenclatoare, documente, registre de acumulare, registre de informații, registre contabile, registre de calcul, rapoarte? • Vă rugăm să începeți verificarea conform etapelor: Configurator - Meniu „Configurare” - „Verificare configurație”. Bifati casetele conform imaginii de mai jos. • Sistemul va afișa un raport privind starea configurației și erorile acestora. El nu este un secret comercial și nu conține date cu caracter personal, vă rugăm să ne trimiteți raportul pentru analiză; - Informație confidențială 25 În cazul unui raport necorespunzător și a unei întreținerii neprofitabile a configurației dvs. actuale 1C, sunteți gata (gratuit) să schimbați configurația și să efectuați lucrări la suportul contabil în noua configurație?? - Nu.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.