1
Perioada de actualizare
de la 27.07.2020 13:20
până la 05.08.2020 13:30
2
Propunerea ofertelor
de la 05.08.2020 13:30
până la 12.08.2020 13:30
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 648 225 MDL
Perioada clarificărilor: 27 iul 2020, 13:20 - 5 aug 2020, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor: 5 aug 2020, 13:30 - 12 aug 2020, 13:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Mobilier pentru oficiu
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Coteț Cristina
Telefonul de contact
+37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
27 iul 2020, 13:00
Data ultimilor modificări
31 iul 2020, 9:46
Achizitii.md ID
21026575
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Mobilier pentru oficiu
Buget: 1648225.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Invitatie de participare PDF
Criterii de eligibilitate
Invitatie de participare
27.07.20 13:20
Anexa nr.1
Specificaţie tehnică
Specificatii tehnice
27.07.20 13:20
Invitatie de participare PDF
Specificaţie tehnică
Invitatie de participare Modificat
27.07.20 14:17
Declaratie Operator Economic
Specificaţie tehnică
completare obligatoriu de catre OE
27.07.20 14:29
F 3.1
Specificaţie tehnică
Formularul ofertei
27.07.20 17:22
Anexa nr.1
Specificaţie tehnică
Specificatii tehnice Modificat
28.07.20 13:02
Anexa nr.1 Modificata
Specificaţie tehnică
Specificatii tehnice MODIFICAT
31.07.20 09:46
Data:
27 iul 2020, 15:09
Subiectul întrebării:
Mobilier de birou
Întrebare:
Buna ziua. In documente nu este afisata cantitatea bunurilor.publicati va rog. Multumesc.
Răspuns (28 iul 2020, 09:22):
Bună ziua, Procedura a fost creată în conformitate cu necesitățile Î.S. Poșta Moldovei. Operatorii economici care vor participa la procedură, vor prezenta oferta financiară și de preț per bucată, iar in formularul F3.1 se va indica suma prețurilor pentru toate pozițiile. Vă multumim pentru interesul prezentat față de procedura dată.
Data:
27 iul 2020, 15:11
Subiectul întrebării:
Mobilier
Întrebare:
Anexati va rog formulare de documente legate cu tender : F3.1 , F4.1 , F4.2 , DUAE. mulumesc.
Răspuns (27 iul 2020, 17:25):
Buna ziua, Formularul 3.1 a fost atasat. Formularele 4.1; 4.2; si DUAE nu sunt obligatorii de completat. Specificatiile financiare și tehnice se vor completa conform anexei nr. 1.
Data:
27 iul 2020, 15:22
Subiectul întrebării:
Autorizatia de functionare sau totusi autorizatie sanitara de functionare????
Întrebare:
Explicati????
Răspuns (28 iul 2020, 09:29):
Buna ziua, Operatorii economici pot depune unul din aceste documente. Ori autorizatie de functionare ori autorizatie sanitara de functionare. Vă multumim.
Mobilier pentru oficiu
Data:
27 iul 2020, 15:29
Subiectul întrebării:
Panou informativ
Întrebare:
Bună ziua! Spuneti Vă rog din ce material trebuie să fie confecționat panoul informativ? Ce dimensiuni trebuie să aibă buzunarele? Se va fixa pe perete sau nu? Multumim
Răspuns (28 iul 2020, 13:02):
Buna ziua, Anexa nr. 1 privind specificatiile tehnice a fost modificată. Descarcati varianta noua pentru a vizualiza detaliile despre material, dimensiuni solicitate. Va multumim.
Data:
27 iul 2020, 16:45
Subiectul întrebării:
Specificatii
Întrebare:
Buna ziua. Cu privire la autorizatia de functionare: In conformitate cu legislatia in vigoare, producatorii locali, ce detin spatiu de producere propriu, dar in acelasi timp NU detin unitate comerciala (spatiu de vinzare, magazin) ii este eliberat documentul ,,Autorizatie sanitara de functionare". Facem parte din aceasta categorie de producatori (nu detinem unitate comerciala). Modificati in Invitatie de participare, punctul 11, subpunctul 4 ,cerintele in conformitate cu legislatia in vigoare. P.S Autorizaţia de funcţionare a unităţilor comerciale şi/sau de prestări servicii este un act administrativ individual ce atestă dreptul titularului de a practica o activitate de comerţ, cu INDICAREA ADRESEI amplasării UNITATII COMERCIALE sau a LOCULUI DESCHIS PENTRU VINZARE. Regulile de funcţionare a reţelei de comerţ ambulant şi a Regulile de comerţ în pieţele din Republica Moldova, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 517 din din 18.09.1996.
Răspuns (28 iul 2020, 09:29):
Buna ziua, Operatorii economici pot depune unul din aceste documente. Ori autorizatie de functionare ori autorizatie sanitara de functionare. Vă multumim.
Data:
31 iul 2020, 08:12
Subiectul întrebării:
Specificatii
Întrebare:
Buna ziua. Cu referire la ,,Declaratie privind perioada si conditiile de garantie pentru bunurile livrate”- specificati perioada de garantie solicitata și conditiile de garantie solicitate.?
Răspuns (31 iul 2020, 09:38):
Buna ziua, Operatorii economici vor completa "Declaratia privind perioada si conditiile de garantie pentru bunurile livrate" si vor propune conditiile lor de garantie.
Data:
31 iul 2020, 08:18
Subiectul întrebării:
Specificatii
Întrebare:
Buna ziua. Cu referire la Raspunsul din 27 iulie 2020, ora 17.25. La ineput raspundeti ca formularele F4,1 si F 4,2 nu sunt obligatorii de completat , iar apoi mentionat ca specificatiile de pret si tehnice ( care sunt respectiv aceleasi formulare F4.2 si F4.1) se vor completa conform Anexei 1. Totusi specificati trebuie de completat F4.1 si F.4,2 sau nu?
Răspuns (31 iul 2020, 09:40):
Buna ziua, Specificatiile tehnice si de pret se vor completa conform Anexei nr. 1 . Nu trebuie de completat formularul F4.1 si F.4,2.
Data:
31 iul 2020, 08:21
Subiectul întrebării:
Mobilier de birou.
Întrebare:
Specificati din ce material trebuie sa fie confectionat mobilierul? Deoarece in ambele anexe nr.1 ari indicat 2 tipuri de material: PAL si MDF.Pretul vazriaza substantial la aceste 2 tipuri de materiale. Multumesc anticipat.
Răspuns (31 iul 2020, 09:45):
Buna ziua, Anexa nr. 1 a fost modificata. A fost adaugata informatia cu privire la materialul din care vor fi confectionate articolele de mobilier. Va multumim.
Data:
3 aug 2020, 09:39
Subiectul întrebării:
Mobilier de birou.
Întrebare:
Buna ziua. În formularul F 3.1 este necesar de indicat suma preturilor per bucata la fiecare articol? Adica valoarea ofertei totale se va calcula din: pretul per 1 bucata pentru ,,Masă Pal melaminat” + pretul per 1 bucata pentru ,,Suport pentru tastatură Pal melaminat” + ... + pretul per 1 km pentru ,,Transport în afara mun. Chișinău 15 km +”?
Răspuns (3 aug 2020, 10:04):
Buna ziua, Da, în formularul F 3.1 este necesar de indicat suma preturilor per bucata la fiecare articol (inclusiv pretul per 1 km pentru ,,Transport în afara mun. Chișinău 15 km +). Va multumim!
Data:
3 aug 2020, 10:23
Subiectul întrebării:
Specificatii material
Întrebare:
Buna ziua, in specificatia materiale Pal Melaminat (Kronospan sau Egger) materialele de la acesti doi producatori difera mult ca pret, gama de culori la Pal este foarte variata si la fel foarte mult difera. Poate expuneti mai concret ce material aproximativ culoare sau Coduri material???
Răspuns (3 aug 2020, 11:12):
Buna ziua, Materialele din care vor fi confecționate articolele, sunt indicate separat pt fiecare articol (vedeți Anexa nr.1 Modificata). Vor fi folosite culori în asortiment, în dependență de necesităti. Va multumim!
Data:
3 aug 2020, 18:14
Subiectul întrebării:
Autorizatie
Întrebare:
Buna ziua, Referitor la solicitarea din punctul 11 subpunctul 4, Autorizatie de functionare pentru producatori care nu dispun de punct de comercializare, Nu au obligatia de a detine autorizatie de functionare eliberata de APL. Totoadata conform prevederilor din Anexa nr. 4 din Legea 231 privind comertul interior si art. 23 si anexa 2 din Legea 10 privind supravegherea de stat a Sanatatii Publice prevad expres care activitati economice sunt obligatorii sa dispuna de autorizatie sanitara de functionare. Prin urmare un agent economic care are autorizatia sanitara de functionare expirata sau si-a inceput activitatea dupa modificarile legislative prevazute mai sus si nu are autorizatie sanitara de functionare, NU este eligibil sa participe la aceasta procedura de achizitie https://monitorul.fisc.md/editorial/genuri-de-activitate-scutite-de-autorizaia-sanitara.html VA Rugam mult sa clarificati acest moment, sau sa efectua-ti modificarile respective in punctul 11 VA multumim!
Răspuns (4 aug 2020, 09:54):
Buna ziua, in baza solicitarilor referitor la autorizatia de functionare, acest document nu va fi luat in calcul in momentul evaluarii ofertelor. O zi buna!
Data:
4 aug 2020, 14:24
Subiectul întrebării:
Specificatii tehnice
Întrebare:
Bună ziua! Nu este specificată grosimea la Pal melaminat 16 sau 18 mm, nu este specificat cu ce fel de cant PVC se va încleia părțile mobilierului. Pentru pozitia 15 Dulap din Pal melaminat cu fațade din MDF vă rugam sa concretizati culoarea si grosimea la MDF acoperit cu peliculă. Culorile pentru Pal melaminat și la MDF acoperit cu peliculă diferă. Nu se poate de găsit culoarea identică pentru ambele. Vă rugăm să faceți concretizări. Multumim.
Răspuns (5 aug 2020, 10:28):
Buna ziua, raspunsurile vor urma in continuare la intrebarile Dvs. Nu este specificată grosimea la Pal melaminat 16 sau 18 mm. - raspuns: 16mm. Nu este specificat cu ce fel de cant PVC se va încleia părțile mobilierului. - raspuns: se va oferta la discretia operatorului economic. Pentru pozitia 15 Dulap din Pal melaminat cu fațade din MDF vă rugam sa concretizati culoarea si grosimea la MDF acoperit cu peliculă. - raspuns: grosimea MDF - 16mm. Vor fi folosite culori în asortiment, în dependență de necesităti. Va multumim.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".