1
Perioada de actualizare
de la 23.07.2020 16:21
până la 05.08.2020 10:40
2
Propunerea ofertelor
de la 05.08.2020 10:40
până la 12.08.2020 10:40
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 7 558 516,67 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iul 2020, 16:21 - 5 aug 2020, 10:40
Perioada de depunere a ofertelor: 5 aug 2020, 10:40 - 12 aug 2020, 10:40

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații a cazarmei, conform necesităților Academiei ,,Ștefan cel Mare” a MAI (repetat)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
GHELAN DUMITRU
Telefonul de contact
079414186
Datele achizitiei
Data publicării
23 iul 2020, 16:21
Data ultimilor modificări
31 iul 2020, 9:52
Achizitii.md ID
21026495
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
doc_standard_lucrari cazarma pdf.semnat.pdf doc_standard_lucrari cazarma pdf.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
23.07.20 16:25
anunt_de_participare (10)pdf.semnat.pdf anunt_de_participare (10)pdf.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
23.07.20 16:25
caiet de sarcini retele electrice.semnat.pdf caiet de sarcini retele electrice.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
23.07.20 16:31
caiet de sarcini lucrari ingeniresti.semnat.pdf caiet de sarcini lucrari ingeniresti.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
23.07.20 16:31
caiet de sarcini lucrari de reparatie.semnat.pdf caiet de sarcini lucrari de reparatie.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
23.07.20 16:31
caiet de sarcini incalzire, ventilare.semnat.pdf caiet de sarcini incalzire, ventilare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
23.07.20 16:31
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
28.07.20 16:06
Data:
31 iul 2020, 09:52
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua! Punctul 17 din anuntul de participare -Modalitatea de achitare a contractului. Achitarea va avea loc in 2 transe I -50 % din suma in termen de 30 zile dupa receptionarea proceselor verbale finale a tuturor lucrarilor. Specificati va rog achitarea se va face dupa fiecare proces verbal indeplinit sau dupa executarea tuturor lucrarilor?
Răspuns (3 aug 2020, 09:01):
Buna ziua, Prima tranșă de achitare (50%) va fi achitată după executarea tuturor lucrărilor în termen de 30 zile dupa receptionarea lucrărilor.
Data:
3 aug 2020, 09:51
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Adica lucrarile trebuie sa fie efectuate din bugetul OE?
Răspuns (3 aug 2020, 10:40):
Lucrarile se achita dupa executare. În raspunsul precedent a fost explicat foarte clar.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.