1
Perioada de actualizare
de la 23.07.2020 16:21
până la 05.08.2020 10:40
2
Propunerea ofertelor
de la 05.08.2020 10:40
până la 12.08.2020 10:40
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 7 558 516,67 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iul 2020, 16:21 - 5 aug 2020, 10:40
Perioada de depunere a ofertelor: 5 aug 2020, 10:40 - 12 aug 2020, 10:40

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Lucrări de reparații a cazarmei, conform necesităților Academiei ,,Ștefan cel Mare” a MAI (repetat)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
GHELAN DUMITRU
Telefonul de contact
079414186
Datele achizitiei
Data publicării
23 iul 2020, 16:21
Data ultimilor modificări
31 iul 2020, 9:52
Achizitii.md ID
21026495
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
doc_standard_lucrari cazarma pdf.semnat.pdf doc_standard_lucrari cazarma pdf.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
23.07.20 16:25
anunt_de_participare (10)pdf.semnat.pdf anunt_de_participare (10)pdf.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
23.07.20 16:25
caiet de sarcini retele electrice.semnat.pdf caiet de sarcini retele electrice.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
23.07.20 16:31
caiet de sarcini lucrari ingeniresti.semnat.pdf caiet de sarcini lucrari ingeniresti.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
23.07.20 16:31
caiet de sarcini lucrari de reparatie.semnat.pdf caiet de sarcini lucrari de reparatie.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
23.07.20 16:31
caiet de sarcini incalzire, ventilare.semnat.pdf caiet de sarcini incalzire, ventilare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
23.07.20 16:31
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
28.07.20 16:06
Data:
31 iul 2020, 09:52
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua! Punctul 17 din anuntul de participare -Modalitatea de achitare a contractului. Achitarea va avea loc in 2 transe I -50 % din suma in termen de 30 zile dupa receptionarea proceselor verbale finale a tuturor lucrarilor. Specificati va rog achitarea se va face dupa fiecare proces verbal indeplinit sau dupa executarea tuturor lucrarilor?
Răspuns (3 aug 2020, 09:01):
Buna ziua, Prima tranșă de achitare (50%) va fi achitată după executarea tuturor lucrărilor în termen de 30 zile dupa receptionarea lucrărilor.
Data:
3 aug 2020, 09:51
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Adica lucrarile trebuie sa fie efectuate din bugetul OE?
Răspuns (3 aug 2020, 10:40):
Lucrarile se achita dupa executare. În raspunsul precedent a fost explicat foarte clar.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.