Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 270 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iul 2020, 12:16 - 6 aug 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 aug 2020, 10:00 - 10 sept 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

M3, Autobuzul pentru transportul de pasageri pe rutele urbane și suburbane, la o temperatură ambiantă de minus 35 ° C la plus 45 ° C
Mai multe detalii Documentaţia standard cap. II, punc. 2.1 - Specificaţia tehnică
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ruxandra Macari
Telefonul de contact
373 689 32 878
Datele achizitiei
Data publicării
23 iul 2020, 11:26
Data ultimilor modificări
16 dec 2020, 9:44
Valoarea estimată (fără TVA)
270 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21026474
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Durata contractului
12 sept 2020 12:11 - 30 dec 2021 12:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Autobuze categoria M3 CPV: 34100000-8 - Autovehicule
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard romînă.docx
Documentele la ofertă
23.07.20 12:16
duae.doc
Documentele la ofertă
23.07.20 12:16
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
24.07.20 15:46
documentatia standart rusa.docx
Documentele la ofertă
29.07.20 09:53
documentatia standart engleza.docx
Documentele la ofertă
29.07.20 09:53
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Autobuze categoria M3
Data:
4 aug 2020, 13:20
Subiectul întrebării:
Solicitare de clarificari
Întrebare:
Buna ziua, Va rugam sa ne ajutati cu urmatoarele clarificari: 1) Este nevoie ca ofertantul să aibă un atelier subcontractat la Chișinău în faza de depunere a ofertei și / sau pe toată durata de garanție / durata de serviciu a autobuzelor? 2) Este necesar să existe un atelier subcontractat pentru reparații de accident / repartii non garantie, dacă da, acesta trebuie sa existe pe perioada de garantie sau pe toata perioada de serviciu a autobuzului? 2) Cine va efectua operațiunile de întreținere preventivă? 3) Autoritatea contractantă are un garaj / depozit și personal tehnic pentru a efectua întreținere preventivă și reparații mici / minore? 4) Există vreo cerință cu privire la pregătirea tehnică și de conducere a personalului tehnic și a șoferilor autorității contractante? 5) Cine va efectua operațiunile de reparație care nu se încadrează în condițiile de garanție ale producătorului? Cine va acoperi costul acestor reparații? 6) Vânzătorul poate emite cumpărătorului o factură fără TVA CIP Chișinău (Incoterms), iar cumpărătorul se ocupă de „formalitățile de import” sau trebuie să completeze formalitățile de import de unul singur și să emită o factură în lei moldovenești. cu TVA la cumpărător? Va multumim.
Răspuns (5 aug 2020, 17:09):
1. Ofertantul cîștigător va fi obligat să dețină/închirieze/subcontracteze un atelier de reparații doar pe durata de garanție a autobuzelor. 2. Ofertantul cîștigător nu va fi obligat să dețină/închirieze/subcontracteze un atelier de reparații de accident/non garanție. 3. Operațiunile de întreținere preventivă a autobuzelor vor fi efectuate de către ofertantul cîștigător la atelierile de reparație a acestuia. 4. Î.M. “Parcul urban de autobuze” deține un sector de reparații și personal calificat pentru a efectua întreținere preventivă și reparații minore. 5. Î.M. “Parcul urban de autobuze” va solicita ca ofertantul cîștigător să organizeze cursuri de instruire a personalului tehnic și a conducătorilor auto la sediul beneficiarului. 6. Operațiunile de reparație care nu se încadrează în condițiile de garanție ale producătorului vor fi efectuate și achitate de către beneficiar. 7. Ediţia aplicabilă a Incoterms și termenii comerciali acceptați vor fi: Incoterms 2013, DAP (livrarea la sediul beneficiarului)
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări