Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 145 833,33 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iul 2020, 10:19 - 28 iul 2020, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iul 2020, 16:30 - 31 iul 2020, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a depozitului echipament a Direcției regionale „Centru” din str. Tighina, 34, mun. Chișinău
Informația despre anulare
Motivul anulării
Potrivit HG 669/2016 pct.150. Autoritatea contractantă, din proprie iniţiativă, precum şi la solicitarea Agenţiei, în urma controlului efectuat, va anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de lucrări, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări, în următoarele cazuri:

1) nu există cel puţin trei ofertanţi, care au întrunit condiţiile de calificare stabilite;
Data anulării
6 aug 2020, 15:46
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciobanu
Telefonul de contact
078882830
Datele achizitiei
Data publicării
23 iul 2020, 10:19
Data ultimilor modificări
6 aug 2020, 15:46
Achizitii.md ID
21026465
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.