1
Perioada de actualizare
de la 22.07.2020 13:14
până la 27.07.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.07.2020 10:00
până la 30.07.2020 10:00
3
Licitaţie
de la 31.07.2020 15:00
până la 31.07.2020 15:27
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 208 300 MDL
Perioada clarificărilor: 22 iul 2020, 13:14 - 27 iul 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 iul 2020, 10:00 - 30 iul 2020, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

MOBILĂ pentru oficii
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6501, MOLDOVA, Anenii Noi, or.Anenii Noi, str. Piaţa 31August 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Slivinscaia Larisa
Telefonul de contact
068267339
Datele achizitiei
Data publicării
22 iul 2020, 13:14
Data ultimilor modificări
24 iul 2020, 13:47
Achizitii.md ID
21026431
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Mobilă pentru oficii
Buget: 208300.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
doc. standard_ mobilă pentru ificii 2020 (1).docx
Clarificări pentru participanți
Documentația standard
22.07.20 13:14
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
22.07.20 13:14
anunt mobilă modif 2020 (1)-конвертирован.semnat.pdf anunt mobilă modif 2020 (1)-конвертирован.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
24.07.20 13:47
Mobilă pentru oficii
Data:
23 iul 2020, 11:08
Subiectul întrebării:
termenul de livrare
Întrebare:
Bună ziua! Conform cerințelor din caietul de sarcini, termenul de livrare solicitat este de 60 zile calendaristice din momentul înregistrarii contractul, ceea ce nu coincide cu cerintele din anunțul de participare (15 zile de la semnarea contractului și înregistrare la Trezoreria de Stat. Care termen este corect? Vă rugăm să ajustați informatia pentru a fi identică în ambele documente. Mulțumim.
Răspuns (24 iul 2020, 13:58):
în anuntul de participare a fost o eroare, care a fost corectată ... Corect este 60 zile calendaristice din momentul înregistrarii contractul. Cerem scuze, Mulțumesc
Data:
24 iul 2020, 14:36
Subiectul întrebării:
culoarea mobilierului
Întrebare:
În specificațiile tehnice este indicată culoarea din care trebuie să fie produs mobilierul (culoarea stejar alb echivalent Egger), pe cînd în caietul de sarcini prima cerintă menționată este că culoarea va fi coordonată cu beneficiarul. Ce se are în vedere? Posibil să fie modificată culoarea? Vă rugăm sa faceti concretizări, fiindcă culoarea mentionată costa 310 lei/m2. Multumim
Răspuns (25 iul 2020, 08:29):
Pentru toate pozițiile este indicată culoarea, conform acestor criterii și va avea loc evaluoarea . În vederea că culoarea poate fi negociată cu agentul economic căștigător - se subînțelege că fiecare culoare are o gamă de nuanțe acestei culori și operatorul economic va ave o posibilitate de a propune cîteva nuanțe, dar la prețul culoarii solicitate pentru fiecare poziție. Prețul în ofertă va fi indicat pentru culoarea indicată la fiecare poziție. Din aceste considerate și este articolul ”CLARIFICĂRI ” Credem că am răspuns mai desfășurat . Mulțumesc!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.