1
Perioada de actualizare
de la 22.07.2020 13:14
până la 27.07.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.07.2020 10:00
până la 30.07.2020 10:00
3
Licitaţie
de la 31.07.2020 15:00
până la 31.07.2020 15:27
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 208 300 MDL
Perioada clarificărilor: 22 iul 2020, 13:14 - 27 iul 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 iul 2020, 10:00 - 30 iul 2020, 10:00
Începutul licitației: 31 iul 2020, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Mobilă pentru oficii
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6501, MOLDOVA, Anenii Noi, or.Anenii Noi, str. Piaţa 31August 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Slivinscaia Larisa
Telefonul de contact
068267339
Datele achizitiei
Data publicării
22 iul 2020, 12:48
Data ultimilor modificări
24 iul 2020, 13:47
Valoarea estimată (fără TVA)
208 300 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
208,30 MDL
Achizitii.md ID
21026431
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6501, MOLDOVA, Anenii Noi, or.Anenii Noi, str. Piaţa 31August 4
Durata contractului
10 aug 2020 15:53 - 31 dec 2020 15:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Mobilă pentru oficii CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
doc. standard_ mobilă pentru ificii 2020 (1).docx
Clarificări pentru participanți
Documentația standard
22.07.20 13:14
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
22.07.20 13:14
anunt mobilă modif 2020 (1)-конвертирован.semnat.pdf anunt mobilă modif 2020 (1)-конвертирован.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
24.07.20 13:47
Documentele lotului
caiet de sarcini - mobila penrtu comesariat (3).pdf
Caiet de sarcini
22.07.20 13:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC ''BILATER" SRL

Preţul ofertei: 8 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MAGDA SRL

Preţul ofertei: 129 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Goliat-Vita SRL

Preţul ofertei: 141 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

DIGHIVA

Preţul ofertei: 141 800 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

Anstelux SRL

Preţul ofertei: 149 429,17 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
6
Denumirea participantului:

CS ART GRUP

Preţul ofertei: 185 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Mobilă pentru oficii
Data:
23 iul 2020, 11:08
Subiectul întrebării:
termenul de livrare
Întrebare:
Bună ziua! Conform cerințelor din caietul de sarcini, termenul de livrare solicitat este de 60 zile calendaristice din momentul înregistrarii contractul, ceea ce nu coincide cu cerintele din anunțul de participare (15 zile de la semnarea contractului și înregistrare la Trezoreria de Stat. Care termen este corect? Vă rugăm să ajustați informatia pentru a fi identică în ambele documente. Mulțumim.
Răspuns (24 iul 2020, 13:58):
în anuntul de participare a fost o eroare, care a fost corectată ... Corect este 60 zile calendaristice din momentul înregistrarii contractul. Cerem scuze, Mulțumesc
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări