1
Perioada de actualizare
de la 21.07.2020 13:52
până la 27.07.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.07.2020 10:00
până la 03.08.2020 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 400 603 MDL
Perioada clarificărilor: 21 iul 2020, 13:52 - 27 iul 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 iul 2020, 10:00 - 3 aug 2020, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini și Documentației standard atașate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
21 iul 2020, 13:39
Data ultimilor modificări
22 iul 2020, 11:03
Valoarea estimată (fără TVA)
400 603 MDL
Achizitii.md ID
21026380
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
10 aug 2020 13:45 - 31 dec 2020 13:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de instalare a podelelor etaj,1 blocul nr. 1-4 din cadrul IMSP IMU, str. T.Ciorbă 1, mun. Chișinău CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard lucrari lucrari de instalare a podelelor etaj.1, bl. nr. 1-4.docx
Criterii de eligibilitate
21.07.20 14:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nano Decor

Preţul ofertei: 346 333,33 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC,,Elinatcons”SRL

Preţul ofertei: 346 804,12 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Unicons AI

Preţul ofertei: 348 803,97 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări