1
Perioada de actualizare
de la 20.07.2020 10:34
până la 24.07.2020 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.07.2020 13:00
până la 04.08.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 837 841 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iul 2020, 10:34 - 24 iul 2020, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iul 2020, 13:00 - 4 aug 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini anexat!
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Peștereanu Nina
Telefonul de contact
+37322025907
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
20 iul 2020, 10:34
Valoarea estimată (fără TVA)
1 837 841 MDL
Achizitii.md ID
21026324
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, PAMU Iargara, r. Leova
Durata contractului
15 aug 2020 03:00 - 15 nov 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a PAMU Iargara, r. Leova (inclusiv construcția ușor demontabilă a garajului cu 2 boxe) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard
Documentele la ofertă
-
20.07.20 10:34
Anunt de participare
Documentele la ofertă
-
20.07.20 10:34
DUAE
Criterii de evaluare
-
20.07.20 10:34
Caiet de sarcini
Specificaţie tehnică
-
20.07.20 10:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Cooperativa Granit

Preţul ofertei: 1 215 714 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Pentru vizualizarea urmatoarelor oferte.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Turnaconstruct

Preţul ofertei: 1 420 698,90 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Grupul de lucru al IMSP Centrul Național de Asistență Medicală Urgentă Prespitalicească, în rezultatul examinării, evaluării şi comparării ofertelor, precum şi a documentelor prezentate de participanții la COP ID ocds-b3wdp1-MD-1595230098872 din 04.08.2020 privind achiziţionarea lucrărilor de reparație capitală a PAMU Iargara, r. Leova (inclusiv construcția ușor demontabilă a garajului cu 2 boxe), Cod CPV: 45400000-1, şi în temeiul art. 69 al Legii privind achiziţiile publice nr. 131 din 03.07.2015, a luat decizia de a desemna câștigătoare oferta companiei “Turnaconstruct” SRL în valoare de 1637477,70 lei, inclusiv TVA. Operatorul economic desemnat câștigător urmează să semneze contractul de achiziție după expirarea termenului de așteptare prevăzut în art. 32 alin. 1, (b) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice. Ofertele care au fost descalificate/respinse: Oferta operatorului economic Cooperativa “Granit” din motiv că nu corespunde caietului de sarcini și anume: 1. La descrieri în ”Denumiri lucrări” sunt omise precizările tehnice specifice a echipamentelor solicitate de devizier la perfectare, ca exemplu: a) în poziția nr. 8 din compartimentul ”Rețele interioare AC” lipsește mențiunea descrierii, inclusiv greutății robinetului; b) în poziția nr. 3 din compartimentul ”Încălzire si ventilare” lipsește mențiunea echipamentului ce necesita de instalat. 2. La examinarea formularelor nr. 5 sunt găsite: a) modificări a normelor de resurse la poziția nr. 44 a compartimentului ”Reparații capitale”, în loc de ”glafuri” sunt înscrise ”opritori de zăpadă”; b) neconcordanțe cu cerințele caietului de sarcini, ex.: - la poziția nr. 48 a compartimentului ”Reparații capitale” sunt solicitate ”opritori la uși” dar ofertantul include ”dibluri”; - la poziția nr. 35 a compartimentului ”Construcție garaj” sunt solicitate ”Porți glisante”, dar ofertantul include după preț ”uși metalice”; - la poziția nr. 3 din compartimentul ”Încălzire și ventilare”, sunt solicitate ”robinet cu electrovalva automată și detector gaze” dar ofertantul include ”robinet simplu” fără includerea echipamentului solicitat, fapt ce încalcă cerințele caietului de sarcini. Oferta operatorului economic “Ivis-Construct” SRL din motiv că nu a prezentat Documentului unic de achiziții european (DUAE). Ofertele care nu au fost desemnate câștigătoare: - “Softconstruct” SRL – preț majorat; - “Trend-Construct” SRL – preț majorat;
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Softconstruct

Preţul ofertei: 1 661 186 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Pentru vizualizarea urmatoarei oferte.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

IVIS-CONSTRUCT

Preţul ofertei: 1 733 535,22 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Pentru vizualizarea urmatoarei oferte.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

Trend-Construct

Preţul ofertei: 1 791 183,79 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Pentru vizualizarea urmatoarei oferte.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări