1
Perioada de actualizare
de la 15.07.2020 16:41
până la 27.07.2020 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.07.2020 11:00
până la 30.07.2020 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 526 203,76 MDL
Perioada clarificărilor: 15 iul 2020, 16:41 - 27 iul 2020, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 iul 2020, 11:00 - 30 iul 2020, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Necesitatea suparaveghereii tehnice a lucrărilor pentru obiectul Reparația drumului L392 Ungheni-Cetireni-Alexeevca km 0.00 – km 17.50, proiect implementat de ADR Centru.
Oferta să nu depășească 1% din valoarea contractului de antrepriză, valoarea căruia constituie 63 244 452,35 lei, inclusiv TVA.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Golovco
Telefonul de contact
+37369193474
Datele achizitiei
Data publicării
15 iul 2020, 15:52
Data ultimilor modificări
16 iul 2020, 10:31
Valoarea estimată (fără TVA)
526 203,76 MDL
Achizitii.md ID
21026216
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Durata contractului
31 iul 2020 16:37 - 30 dec 2022 16:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de supraveghere tehnică pentru lucrările: Reparația drumului L392 Ungheni-Cetireni-Alexeevca km 0.00 – km 17.50 CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
2. duae.semnat.pdf 2. duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
16.07.20 10:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.C. "Climacontrol" S.R.L.

Preţul ofertei: 289 870,41 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta care a întrunit capacitățile economice, tehnice și financiare, respectând în același timp criteriile de selecție, pentru achiziția serviciilor de responsabil tehnic.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ALDICONS

Preţul ofertei: 315 722,25 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

marstel grup

Preţul ofertei: 368 925,97 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Perpetuum Cons

Preţul ofertei: 380 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări