1
Perioada de actualizare
de la 15.07.2020 11:58
până la 10.08.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.08.2020 10:00
până la 20.08.2020 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 52 083,33 MDL
Perioada clarificărilor: 15 iul 2020, 11:58 - 10 aug 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 aug 2020, 10:00 - 20 aug 2020, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Stofă combinată, dim. 160 cm x 210 cm
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Hariton
Telefonul de contact
022259610
Datele achizitiei
Data publicării
15 iul 2020, 9:54
Data ultimilor modificări
16 iul 2020, 14:48
Valoarea estimată (fără TVA)
52 083,33 MDL
Achizitii.md ID
21026183
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Durata contractului
22 aug 2020 10:24 - 31 dec 2020 11:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pled pentru pat CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 250.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae actualizat.doc
Documentele la ofertă
15.07.20 11:58
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
15.07.20 11:58
specificație tehnică.docx
Documentele la ofertă
15.07.20 11:58
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
15.07.20 11:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SARM SA

Preţul ofertei: 23 750 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A întrunit condițiile.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Jorj-tex

Preţul ofertei: 32 916,66 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Anghel-Lux

Preţul ofertei: 52 082 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări