1
Perioada de actualizare
de la 14.07.2020 16:27
până la 24.07.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.07.2020 09:00
până la 03.08.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 44 541,70 MDL
Perioada clarificărilor: 14 iul 2020, 16:27 - 24 iul 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iul 2020, 9:00 - 3 aug 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini din anuntul de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
GHELAN DUMITRU
Telefonul de contact
079414186
Datele achizitiei
Data publicării
14 iul 2020, 15:13
Data ultimilor modificări
16 iul 2020, 14:37
Valoarea estimată (fără TVA)
44 541,70 MDL
Achizitii.md ID
21026153
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Durata contractului
3 aug 2020 15:18 - 31 dec 2020 15:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr. 1 Depozit/Depozit veselă CPV: 39200000-4 - Accesorii de mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri (3).signed.pdf documentatia_standard_bunuri (3).signed.pdf
Documentele la ofertă
16.07.20 14:37
anunt_de_participare utilaj cantina.signed.pdf anunt_de_participare utilaj cantina.signed.pdf
Documentele la ofertă
16.07.20 14:37
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
16.07.20 14:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Inoxplus SRL

Preţul ofertei: 13 838,33 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Dina - Cociug

Preţul ofertei: 25 258 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări