1
Perioada de actualizare
de la 14.07.2020 11:37
până la 27.07.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.07.2020 12:00
până la 30.07.2020 12:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 605 290,42 MDL
Perioada clarificărilor: 14 iul 2020, 11:37 - 27 iul 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 iul 2020, 12:00 - 30 iul 2020, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparatia casei de cultura Pervomaiscoe, r-nul Hincesti
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3444, MOLDOVA, Hînceşti, s.Pervomaiscoe (r-l Hînceşti), s.Pervomaiscoe
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Maxim
Telefonul de contact
067207961
Datele achizitiei
Data publicării
14 iul 2020, 11:37
Data ultimilor modificări
15 iul 2020, 9:22
Achizitii.md ID
21026128
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
formular standart duae_lucrari.doc
Documentele la ofertă
Formular standart duae lucrari de reparatie a casei de cultura Pervomaiscoe
14.07.20 11:37
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
Caietul de sarcini la reparatia Casei de Cultura Pervomaiscoe, r-nul Hincesti
14.07.20 11:37
Anunt de participare primăria s.Pervomaiscoe.docx
Documentele la ofertă
Anunt de participare
15.07.20 09:22
Fișa de date a achiziției primăria s.Pervomaiscoe.docx
Documentele la ofertă
Fisa de date a achizitiei
15.07.20 09:22
Data:
14 iul 2020, 12:15
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
ce anunt serios. ce doriti sa obtineti? un super ofertant
Răspuns (14 iul 2020, 14:22):
adica?
Data:
14 iul 2020, 14:12
Subiectul întrebării:
Valoarea estimată
Întrebare:
Procedura precedentă anulată avea Valoarea estimată 726 348,50 lei fără TVA. Procedura actuala este 605 290,42. Puteți explica - de ce? În anunțul de participare valoarea estimativă tot e de 726 348,50.
Răspuns (14 iul 2020, 14:22):
data trecuta am gresit
Data:
14 iul 2020, 16:00
Subiectul întrebării:
clarifricare de documentatie
Întrebare:
explicati-ne va rog cerinta pt.8 anuntului de participare ? Cifra medie anuală de afaceri în ultimii 3 ani conform IPO14 - Minimum 4 000 000 MDL care criteriu a stat la baza acestei cerinta daca licitatia data constitiu 15.13% din bugetul acestei licitatie ??
Răspuns (15 iul 2020, 08:23):
Buna ziua..anuntul de participare nu era indeplinit de mine, il corectez si incep procedura din nou sau corectez greseala
Data:
14 iul 2020, 16:03
Subiectul întrebării:
clarifricare de documentatie
Întrebare:
explicati-ne va rog cerinta pt.11 anuntului de participare ? Recomandări la contractile prezentate pentru demonstarea lucrărilor similar executate în ultimii 3 ani (min. 5 recomandări) de ce anume 5 recomadari ? adica o scrisoare de la un beneficiar lucrare de 20-30 milioane de lei nu ar fi suficient ? rog sa argumentati aceasta pozitie !
Răspuns (17 iul 2020, 13:16):
Buna ziua..am modificat anuntul de participare in care am stipulat ca e necesar doar o recomandare
Data:
14 iul 2020, 16:10
Subiectul întrebării:
clarifricare de documentatie
Întrebare:
explicati-ne va rog cerinta pt.28-29 anuntului de participare...ISO 14001 - Sistem de management de mediu si ISO 9001 - Sistem de management al calităţii . ------------- rog sa argumentati necestitatea acestor documente !!? prin urmare in caietul de sarcini nu pot fi indetificate lucrari de o complexitatea majorata de grea pentru a cere aceste documente, in plus Hotarirea Ministerului Finantelor spune ca participantii pot prezenta cit certificatul ISO 9001 cit si Manualul Calitatii astfel este dubios faptul excluderii din documentatie a MANUALULUI CALITATII .
Răspuns (15 iul 2020, 08:54):
Buna ziua...MANUALUL CALITATII nu este exclus este la pct.19 din anuntul de participare
Data:
14 iul 2020, 16:13
Subiectul întrebării:
Valoarea estimată
Întrebare:
Procedura precedentă anulată avea Valoarea estimată 726 348,50 lei fără TVA. Procedura actuala este 605 290,42. Puteți explica - de ce? În anunțul de participare valoarea estimativă tot e de 726 348,50. Rog sa explicati ce anume ati gresit si unde putem sa vedem modificarile ? rog sa nu uitati ca gestionatii bani publici, si argumtele trebuie sa fie pe masura, pentru a justifica o scadere de circa 121 mii lei
Răspuns (15 iul 2020, 08:22):
Data trecuta am pus suma cu TVA 726 348,50, dar fara TVA este 605 290,42 conform devizelor de cheltuieli
Data:
14 iul 2020, 16:20
Subiectul întrebării:
clarifricare
Întrebare:
tinem sa mentionam ca la licitatia precedenta https://achizitii.md/ro/public/tender/21025855/questions nu ati raspuns la nici o intrebare ! care este motivul ? sau sunt criterii descreminatorii pentru ofertanti >?
Răspuns (15 iul 2020, 08:27):
Nu sunt criterii discriminatorii pur si simplu participam pentru prima data la tender si nu stiam ca trebuie sa accesez link-ul..
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.