1
Perioada de actualizare
de la 10.07.2020 08:21
până la 15.07.2020 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.07.2020 08:00
până la 24.07.2020 10:00
3
Licitaţie
de la 27.07.2020 13:00
până la 27.07.2020 13:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 24 500 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iul 2020, 8:21 - 15 iul 2020, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 iul 2020, 8:00 - 24 iul 2020, 10:00
Începutul licitației: 27 iul 2020, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Dulap frigorific profesional cu 1 usa, Volum 500-600 l, culoare albă, cu blocare si 4 polițe reglabile. Controlul digital al temperaturii.Sistema de racire cu ventilator. Piciorușe reglabile pe înălțime, Temperatura maximă a mediului ambiant 32° C.Izolație de protecție compactă de 40-60mm. Temperatura de la 0...+7° C Dimensiuni interioare cu aproximație 650-680x500-550x1630-1860 mm. Dimensiuni exterioare cu aproximație 750-800x700-750x1870-2100 mm. Garanția minim 3 ani din momentrul livrării la sediul instituțiilor conform repartizării secției materiale cu. OE va instala frigiderelor. Să aibă Certificat de conformitate.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Melnic Violeta
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
10 iul 2020, 7:52
Data ultimilor modificări
10 iul 2020, 11:11
Valoarea estimată (fără TVA)
24 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
122,50 MDL
Achizitii.md ID
21026006
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Durata contractului
3 aug 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:21
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dulap frigider cu o ușă gr.20, gr.26, gr. 62 CPV: 39700000-9 - Aparate de uz casnic
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini utilaj.xlsx
Documentele la ofertă
caiet de sarcini utilaj.xlsx
10.07.20 08:21
duae (10).docx
Documentele la ofertă
duae (10).docx
10.07.20 08:21
anunt de part. de utilaj tehnologic.pdf anunt de part. de utilaj tehnologic.pdf
tenderNotice
anunt de participare utilaj tehnologic.pdf
10.07.20 09:20
documentatia standard (8).docx
Documentele la ofertă
documentatia standard (8).docx
10.07.20 09:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Inoxplus SRL

Preţul ofertei: 23 800 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Dina - Cociug

Preţul ofertei: 23 862 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări