Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 350 309,16 MDL
Perioada clarificărilor: 9 iul 2020, 14:53 - 20 iul 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 iul 2020, 9:00 - 30 iul 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Sistem complex de monitorizare, înregistrare a datelor video și audio în procesul de susținere a examenului pentru obținerea permisului de conducere prin dotarea cu mijloace tehnice speciale, camere video IP la poligoanele și clasele de examinare precum și efectuarea lucrărilor de montare, reglare, pornire, deservire și mentenanță (compatibil cu sistemul existent)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Pisari Mariana
Telefonul de contact
022504839
Datele achizitiei
Data publicării
9 iul 2020, 14:49
Data ultimilor modificări
11 aug 2020, 16:00
Valoarea estimată (fără TVA)
350 309,16 MDL
Achizitii.md ID
21025968
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
17 aug 2020 14:52 - 31 dec 2020 14:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sistem complex de monitorizare, înregistrare a datelor video și audio în procesul de susținere a examenului pentru obținerea permisului de conducere prin dotarea cu mijloace tehnice speciale, camere video IP la poligoanele și clasele de examinare precum și efectuarea lucrărilor de montare, reglare, pornire, deservire și mentenanță (compatibil cu sistemul existent) CPV: 32333000-6 - Aparate de înregistrare sau de redare video
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 350 309,04 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări