1
Perioada de actualizare
de la 09.07.2020 09:32
până la 23.07.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.07.2020 09:00
până la 30.07.2020 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 516 000,10 MDL
Perioada clarificărilor: 9 iul 2020, 9:32 - 23 iul 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 iul 2020, 9:00 - 30 iul 2020, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Hariton
Telefonul de contact
022259610
Datele achizitiei
Data publicării
9 iul 2020, 9:30
Data ultimilor modificări
9 iul 2020, 11:10
Valoarea estimată (fără TVA)
7 516 000,10 MDL
Achizitii.md ID
21025919
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Durata contractului
1 aug 2020 09:31 - 31 dec 2020 09:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de construcție a turnurilor pentru comunicații prin radioreleu pe segmentul de frontieră Giurgiulești – Olănești (repetat) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
2 caiet de sarcini turnuri giurgiulesti - mirnoe.doc
Documentele la ofertă
9.07.20 09:32
factori de evaluare.docx
Documentele la ofertă
9.07.20 09:32
documentatia_standard_lucrari.docx
Documentele la ofertă
9.07.20 09:32
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
9.07.20 09:32
duae actualizat.doc
Documentele la ofertă
9.07.20 09:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T IT Services

Preţul ofertei: 8 587 912,44 MDL
Statut: Învingător
Motivul: COrespunde necesităților IGPF
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări