1
Perioada de actualizare
de la 06.07.2020 15:09
până la 15.07.2020 10:54
2
Propunerea ofertelor
de la 15.07.2020 10:54
până la 22.07.2020 10:54
3
Licitaţie
de la 23.07.2020 15:00
până la 23.07.2020 15:09
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 510 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 iul 2020, 15:09 - 15 iul 2020, 10:54
Perioada de depunere a ofertelor: 15 iul 2020, 10:54 - 22 iul 2020, 10:54

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Consultanța pentru proiectul va consta într-o asistare sistematică și obiectivă a intervenției în desfășurare și a finalizării, proiectarea, implementarea și rezultatele acestuia. Scopul este de a determina relevanța și îndeplinirea obiectivelor, eficiența dezvoltării, eficacitatea, impactul și durabilitatea.
Consultanța va furniza informații credibile și utile, permițând încorporarea lecțiilor învățate în procesul de luare a deciziilor atât a destinatarilor, cât și a donatorilor. Consultanța se referă, de asemenea, la procesul de determinare a valorii sau semnificației unei activități, politici sau intervenții începând cu planificarea, în timpul implementării și la finalizarea proiectului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tiutiunnicov Rodica
Telefonul de contact
068928555
Datele achizitiei
Data publicării
6 iul 2020, 15:09
Data ultimilor modificări
13 iul 2020, 9:14
Achizitii.md ID
21025744
CPV
79400000-8 - Consultanţă în afaceri şi în management şi servicii conexe
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
invitatia ro_sc.semnat.pdf invitatia ro_sc.semnat.pdf
tenderNotice
invitație de participare (traducerea neoficială)
6.07.20 15:09
b8o5_itt_simp_ro.pdf b8o5_itt_simp_ro.pdf
Criterii de eligibilitate
condiții generale (traducerea neoficială)
6.07.20 15:09
b8o2_contract_simp_en_r.pdf b8o2_contract_simp_en_r.pdf
Model de сontract
model de contract ( limba engleză varianta oficială)
6.07.20 15:09
invitatia en_sc.semnat.pdf invitatia en_sc.semnat.pdf
tenderNotice
anunț de participare ( limba engleză varianta oficială)
6.07.20 15:09
b8o3_contractnotice_simp_en_r.pdf b8o3_contractnotice_simp_en_r.pdf
Documentele la ofertă
anunț de contractare ( limba engleză varianta oficială)
6.07.20 15:09
b8d_annexigc_en.pdf b8d_annexigc_en.pdf
Criterii de eligibilitate
condiții generale ( limba engleză varianta oficială)
6.07.20 15:09
b8d_annexigc_ro.pdf b8d_annexigc_ro.pdf
Documentele la ofertă
condiții generale (traducerea neoficială)
6.07.20 15:09
b8o2_contract_simp_ro.pdf b8o2_contract_simp_ro.pdf
Model de сontract
model de contract (traducerea neoficială)
6.07.20 15:09
b8o5_itt_simp_en_r.pdf b8o5_itt_simp_en_r.pdf
Criterii de evaluare
instrucțiuni pentru ofertanți ( limba engleză varianta oficială)
6.07.20 15:09
b8o3_contractnotice_simp_ro.pdf b8o3_contractnotice_simp_ro.pdf
Documentele la ofertă
anunț de contractare (traducerea neoficială)
6.07.20 15:09
forms_tobe_submitted.zip
Documentele la ofertă
formulare obligatorii ce trebuie prezentate pentru procedură
6.07.20 15:09
Servicii de consultanță pentru proiectul COMINF/3.1/1
Data:
13 iul 2020, 09:14
Subiectul întrebării:
Aferent stadiului actual al proiectului
Întrebare:
Rugăm respectuos să precizați care este stadiul actual al proiectului COMINF/3.1/1 ?
Răspuns (13 iul 2020, 10:09):
Proiectul la moment este în luna 12 de implementare din totalul de 36 luni
Servicii de consultanță pentru proiectul COMINF/3.1/1
Data:
13 iul 2020, 09:18
Subiectul întrebării:
Manager de proiect si responsabilitățile acestuia!
Întrebare:
Conform înțelegerii noastre, Contractorul va trebui să lucreze îndeaproape atât cu Beneficiarul, cât și cu Contractantul proiectului COMINF/3.1/1 . In acest context, vă rugăm sa precizați: are Contractantul din proiectul COMINF/3.1/1 alocat un Manager de Proiect ? In caz de răspuns afirmativ, vă rugăm să precizați care sunt responsabilitățile acestuia, din perspectiva relației cu Contractorul proiectului 21025744 și cu Beneficiarul.
Răspuns (13 iul 2020, 10:54):
Proiectul fiind unul complex prevede relatii de subordonare catre finantator care este reprezentat prin 2 institutii Autoritatea de Management a programului care are drept sarcina administrarea contractului de grant si Secretariatul Tehnic Comun care are drept sarcina monitorizarea si controlul implementarii proiectului COMINF/3.1/1. Din partea de administrare activitatilor interne ale proiectului mentionat in cadrul acestuia este creată echipa management a proiectului compusa din 7 membrii (Manager, Asisten, Financiar, Juridic, Achizitii, 2 Experti TIC). Echipa de proiect are in sarcina s-a managementul tuturor activitatilor planificate in aplicatia proiectului icit sa asigurea buna implementare si in termen a tuturor activitatilor si obtinerea livrabilelor planificate. Rolul consultantei in acest proiect este de a asigura o ghidare teoretica si practica in initierea, planificarea, implementarea, contolul, monitorizarea si inchiderea activităților proiectului prin aplicarea metodologiilor moderne în Managenentul proiectelor, furnizarea de documente completate pe proiect fie tip fie la solicitarea AM/STI, managementul schimbărilor, riscurilor, factorilor cointeresați, raportări, etc. Astfel, consultantul prin activitatea sa trebuie să execute toate activitățile necesare unei bune implementări a proiectului și să dubleze activitatea Echipei de management a Beneficiarului cu o singură diferență lipsa factorului decizional care rămîne în seama Beneficiarului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.